Expansiunea retailerului în țara vecină a început în anul 2019. În septembrie 2019, Kaufland a deschis primele sale două magazine în oraşul Chişinău, iar la un an distanţă a fost inaugurat un magazin în nordul ţării, în municipiul Bălţi. Anul trecut Kaufland a mai adăugat încă trei magazine, iar anul acesta a deschis în aprilie primul magazin în municipiul Orhei.
Potrivit proiectului, suprafaţa destinată vânzării produselor va fi de aproximativ 2.500 de metri pătraţi, iar parcarea va avea o capacitate de 179 de locuri. Totodată, în linie cu angajamentul companiei faţă de mediu, noul magazin va fi dotat cu peste 538 de panouri fotovoltaice, ce vor genera energie verde, precum şi cu o staţie de încărcare pentru automobilele electrice, informează ZF.
Pentru comoditatea clienților, hipermarketul este dotat cu 10 case de marcat. Noul magazin oferă accesul la un raion cu pește proaspăt, raion extins de legume și fructe, vitrină cu servire asistată – cu o lungime de aproape 30 metri, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
La punctul Grill din exterior, clienții sunt așteptați cu un meniu extins de mâncăruri gustoase, gata preparate – pui rotisat, meniu steak din ceafă de porc, nuggets, crispy, cabanos, cartofi prăjiți și altele. De asemenea, avem o galerie comercială exterioară unde clienții vor găsi farmacie, schimb valutar și un chioșc de ziare.
Pe de altă parte, în Romania, Kaufland are o prezență masivă și este considerat unul dintre principalii jucători pe piața locală de retail.
În România, retailerul german a inaugurat la sfârşitul lunii noiembrie un nou magazin, în Bucureşti, pe Bld. Basarabia, care a marcat 1.500 de unităţi în Europa. În România, germanii deţin o reţea de 158 de unităţi, din care 20 de magazine în Bucureşti.
Kaufland este prezent în opt ţări europene şi are o cifră anuală de afaceri de 27,3 miliarde de euro. Expansiunea internaţională a Kaufland a început cu intrarea pe piaţa din Republica Cehă în anul 1998. Până în 2006, au urmat deschideri în Slovacia, Croaţia, Polonia, România şi Bulgaria. În decembrie 2010, compania a aniversat magazinul cu numărul 1.000 în Europa, odată cu deschiderea magazinului din Berlin-Lichterfelde, mai scrie sursa citată.