Instagram a anunțat, recent, că testează un nou buton care le permite utilizatorilor să semnaleze că nu apreciază un comentariu sau nu îl consideră relevant. Funcția este testată atât pentru postările din Feed, cât și pentru Reels, dar reacțiile negative nu vor fi vizibile public, potrivit TechCrunch.
Șeful Instagram, Adam Mosseri, a declarat că funcția are rolul de a îmbunătăți experiențele utilizatorilor fără a expune numărul de dislike-uri. Astfel, în viitor, comentariile cu multe reacții negative ar putea fi coborâte în secțiunea de comentarii pentru a promova interacțiuni mai constructive.
Citește și: Instagram introduce funcția de programare a mesajelor. Îi va ajuta pe foarte mulți utilizatori
Instagram testează în acest moment o nouă funcție menită să îmbunătățescă experiența utilizatorilor în secțiunea de comentarii. Mai exact, platforma introduce un buton discret care permite semnalarea comentariilor inconfortabile.
Șeful Instagram a anunțat pe Threads că butonul ,,oferă utilizatorilor o modalitate privată de a semnala că nu se simt confortabil cu un anumit comentariu”. Acesta va apărea ca o săgeată orienttă în jos, lângă butonul de like.
„Unii dintre voi poate ați văzut că testăm un nou buton lângă comentariile de pe Instagram – acest lucru oferă oamenilor o modalitate privată de a semnala că nu se simt bine cu privire la acel comentariu special. Vreau să fiu clar: acesta este un test, nu există o numărătoare a dislike-urilor și nici nu va ști nimeni dacă atingeți butonul. În cele din urmă, am putea integra acest semn în clasamentul comentariilor pentru a le muta pe cele care nu ne plac mai jos. Speranța noastră este că acest lucru ar putea contribui la un comentariu mai prietenos pe Instagram”, a declarat Mosseri, potrivit sursei menționate anterior.
În același timp, reprezentanții Meta au declarat că acest test contribuie la îmbunătățirea calității secțiunii de comentarii.
„Lucrăm la modalități de a ajuta oamenii să-și controleze mai bine experiența Instagram și ceea ce văd pe aplicație”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei.
„Testăm un nou buton lângă fiecare comentariu la o postare Reel sau Feed pentru ca oamenii să semnaleze în privat că nu se simt bine cu privire la comentariul respectiv sau că nu îl consideră relevant. Testăm acest lucru cu un grup foarte mic de persoane pentru început. Ulterior, am putea testa, de asemenea, mutarea acestor comentarii mai jos în secțiunea de comentarii pentru a ajuta la crearea unei experiențe mai bune”, au adăugat aceștia.