Noul produs din magazinele Kaufland s-a bucurat rapid de succes în rândul cumpărătorilor, deşi nu are un preț deloc mic.
Prudusul comercializat sub marca proprie Kaufland, „Countryside”, este un îngrășământ fabricat printr-un proces complex. Mai întâi au loc colectarea și compostarea deșeurilor alimentare, acestea fiinddescompuse biologic în condiții controlate de temperatură și umiditate. Urmează uscarea și granularea, iar materialul rezultat este transformat în granule ușor de utilizat, care conţin azot (N), fosfor (P) și potasiu (K), necesare pentru dezvoltarea plantelor.
De asemenea, produsul furnizează materie organică care contribuie la menţinerea structurii solului şi la stimularea activităţii microorganismelor benefice, scrie bugetul.ro.
Citeşte şi: Achiziţie surpriză realizată de proprietarii Dedeman. O nouă lovitură dată de fraţii Dragoş şi Adrian Pavăl
Lansat iniţial ca produs promoțional între 27 februarie și 5 martie, în pachete de 2,5 kg la prețul de 5,99 euro, îngrășământul s-a vândut atât de bine încât a fost inclus în oferta permanentă a magazinelor Kaufland din Germania.
„Cu granulele de îngrăşământ organice, am creat o modalitate nouă şi eficientă de a recicla deşeurile alimentare inevitabile din magazinele noastre într-un mod de întrebuinţare de îndrăgostit de grădinari”, a declarat Ines Rottwilm, șefa Departamentului de Durabilitate din cadrul Kaufland.
Această inițiativă contribuie la reducerea deșeurilor alimentare, care sunt un factor major al emisiilor de gaze cu efect de seră. În Uniunea Europeană, anual se generează peste 88 de milioane de tone de deșeuri alimentare.