Directorii Warner Bros. Discovery sunt pe cale să lanseze o nouă platformă de streaming, care va combina serviciile HBO Max și Discovery+ preexistente. În acest sens, în interiorul companiei au loc dezbateri intense cu privire la numele pe care noua platformă o va avea.
Potrivit unor surse din interiorul companiei, noua platformă rezultată din fuziunea celor două servicii ar urma să poarte numele de „Max”. Acest lucru încă nu este bătut în cuie pentru că avocații companiei sunt încă în proces de examinare și analizează și alte posibile nume.
Astfel, numele noii platforme ar putea să fie schimbat oricând, dar cert este faptul că numele ”Max” este varianta cea mai probabilă, spun aceleași surse care au dorit să își păstreze anonimatul.
În aceste momente, sunt dezbateri aprinse în interiorul companiei cu privire la denumirea finală a noii platforme, care a primit numele de cod „BEAM”.
Noua aplicație va semăna destul de mult cu platformele Discovery+ și HBO MAX, dar și cu mărcile Warner Bros. Discovery, transmit aceleași surse.
Se ieftinesc abonamentele la Netflix. Versiunea cu reclame a serviciul de streaming american se va numi „Netflix Basic with Ads” și va fi disponibilă într-un număr limitat de țări din 3 noiembrie şi anume în Statele Unite, Australia, Brazilia, Canada, Franţa, Germania, Italia, Japonia, Coreea, Mexic, Spania şi Regatul Unit.
Se ieftinesc abonamentele la Netflix. După ce a pierdut mai mulți abonați în ultimul an, Netflix lansează un abonament mai ieftin, care va avea însă reclame. Vor exista, în medie, patru până la cinci minute de reclame pe oră, iar un spot va avea între 15 și 30 de secunde. Reclamele vor fi difuzate atât la începutul filmelor și serialelor, cât și în timpul acestora.
Totodată, calitatea de vizionare va fi limitată la HD (720p), iar abonaţii la această versiune nu vor putea face download pentru a viziona offline conţinutul.
Preţul unui astfel de abonament diferă de la ţară la ţară. În SUA va costa 7 dolari pe lună, iar în Italia, de exemplu, abonamentul va fi 5,5 euro pe lună. Oficialii companiei lasă de înţeles, însă, că şi acesta ar putea fi scumpit la un moment dat, la fel cum compania a procedat deja de mai multe ori cu celelalte abonamente. Utilizatorii vor trebui să suporte 4-5 minute de reclame pe oră. Reclamele vor avea undeva între 15 şi 30 de secunde.
Citește și Concedieri masive la Microsoft! 1000 de oameni doar în ultima rundă!