Netflix va testa jocuri pe anumite televizoare şi computere, într-un prim pas pentru a le face disponibile pe mai multe dispozitive, a scris luni vicepreşedintele companiei pentru Games, Mike Verdu, într-o postare pe blog, transmite Reuters.
Compania lansează un test beta limitat, pentru un grup mic de membri din Canada şi Regatul Unit, pe anumite televizoare, începând de luni, iar pe PC-uri şi computere Mac prin Netflix.com, pe browserele acceptate, în următoarele câteva săptămâni.
Deşi încă nu are jocuri pentru televizor, Netflix a lansat o aplicaţie care poate fi folosită drept controller pentru acestea, sugerând că lansarea jocurilor de TV este doar o chestiune de timp.
Platforma de streaming şi-a început implicarea în experienţa de joc prin lansarea jocurilor pe telefoane mobile în noiembrie 2021. Până acum, titlurile companiei au fost disponibile doar pe sistemul iOS al Apple şi Android al grupului Alphabet.
”Oxenfree” al Night School Studio, un Netflix Game Studio, şi ”Molehew’s Mining Adventure”, un joc arcade cu minerit de pietre preţioase, vor face parte din testarea iniţială.
Utilizatorii pot juca jocurile la televizor folosind telefoanele lor, iar cei de pe PC şi Mac se pot juca pe Netflix.com cu o tastatură şi un mouse.
”Făcând jocurile disponibile pe mai multe dispozitive, sperăm să le facem şi mai uşor de jucat pentru membrii noştri din întreaga lume”, a spus Verdu.
Netflix a spus că jocurile de pe TV vor funcţiona pe anumite dispozitive de la partenerii iniţiali Amazon Fire TV Streaming Media Players, Chromecast cu Google TV şi dispozitive Roku, printre altele.
În martie, compania a declarat că are o listă de conţinut de încă 40 de jocuri programată pentru sfârşitul acestui an şi 70 în dezvoltare cu partenerii săi, care s-ar adăuga celor 16 jocuri dezvoltate în prezent de studiourile sale de jocuri interne.
Acţiunile companiei au scăzut cu 9% , după ce creşterea slabă a veniturilor companiei de streaming video a stârnit îngrijorări cu privire la un drum mai lung spre creştere din noile iniţiative ale companiei, cum ar fi combaterea partajării parolelor, transmite Reuters.
Compania a adăugat aproape 6 milioane de abonaţi trimestrul al doilea, de aproape trei ori peste aşteptările Wall Street, datorită reprimării partajării parolelor şi introducerii unui nivel de abonament mai ieftin, care este la pachet cu publicitate.
Cu toate acestea, creşterea trimestrială a veniturilor şi estimările companiei au fost sub estimări, ceea ce l-a determinat pe co-directorul general Greg Peters să avertizeze că ar fi nevoie ”de mai multe trimestre” pentru a observa profituri din aceste eforturi.
Acţiunile Netflix, care au crescut cu peste 60% în acest an, se îndreaptă spre cea mai proastă zi din 2023, ştergând aproape 20 de miliarde de dolari din valoarea de piaţă a companiei, dacă pierderile se vor menţine.
”Netflix trebuie să stoarcă cât mai mult suc poate din diferite căi”, a spus analistul de la Hargreaves Lansdown, Sophie Lund-Yates, adăugând că piaţa este ”departe de a şti” dacă abonamentul cu publicitate mult-anunţat ar putea deveni noua vacă de muls bani. Compania concurează cu rivalii Disney+ şi Amazon Prime Video, într-o industrie care dă semne de saturaţie în Statele Unite.
Multe dintre noile abonări la serviciul companiei sunt în ţări în care percepe preţuri mai mici. Cu toate acestea, analiştii au rămas în general optimişti în ceea ce priveşte acţiunile Netflix, cel puţin 25 dintre ei şi-au ridicat preţurile ţinte, considerând că creşterea veniturilor se va accelera în a doua jumătate a anului 2023, datorită noilor iniţiative de câştig.
Ei au mai spus că greva în curs de la Hollywood ar putea să nu afecteze lista de conţinut până în 2024 şi că ar putea oferi companiei un avantaj faţă de colegii săi, deoarece are o gamă solidă de show-uri.
Platforma are 238,4 milioane de abonaţi, după ce a adăugat 5,9 milioane de abonaţi noi în ultimul trimestru, în ciuda taxei de sharing.