- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

Noua fraudă Revolut la care trebuie să fii atent. Te poate lăsa fără toți banii din cont

15 Oct, 12:30 • Andrei Ene
O nouă țeapă de pe Revolut poate să te lase fără bani, mulți oameni pierzând sume importante după ce hackerii au reușit să-i păcălească. Românii pot fi vizați, deoarece mulți folosesc renumita aplicație.
Noua fraudă Revolut la care trebuie să fii atent. Te poate lăsa fără toți banii din cont

Utilizatorii Revolut sunt victimele unei noi fraude, făcută de oameni ce pretind că sunt angajaței ai firmei. Hackerii îi păcălesc pe cei naivi și sustrag sume importante de bani din conturile online.

Noua fraudă de pe Revolut îi poate afecta pentru români

Un cetățean al Marii Britanii a pierdut 165.000 de lire după ce hackerii au reușit să treacă de protocoalele de securitate ale Revolut, acesta susținând că nu a colaborat cu ei și nu le-a dat niciun detaliu. Întâmplarea s-a petrecut cu peste 8 luni în urmă, însă păgubitul nu a reușit să recupereze nimic.

Citește și : Ajutor financiar de 1.000 de euro pentru cetățenii din categoriile vulnerabile. Criteriile de eligibilitate sunt stricte

Bărbatul a povestit că a primit un apel de la un presupus angajat Revolut care îl atenționa că are contul compromis. Acesta nu a stat pe gânduri și a oferit toate detaliile cerute, astfel că hackerii aproape au reușit să acceseze contul.

Singura piedică a hackerului a fost mesajul primit pe telefon cu un cod, pe care bărbatul l-a transmis în scurt timp, astfel că, într-un final, infractorul a reușit să-și transfere bani de pe contul păgubitului.

Citește și : Prețul untului a atins un nivel record la finalul anului 2024, în Europa și SUA, din cauza scăderii producției de lapte și a creșterii costului pentru furaje

Cel înșelat a încercat să ia legătura cu adevărații reprezentanți ai Revolut, însă în scurtul timp în care a așteptat să fie pus în legătură cu aceștia, răufăcătorii i-au golit contul.

Păgubitul vrea banii înapoi

Clientul consideră că vina nu este a sa, ci a companiei, pe care o face vinovată de întreaga situație. Acesta nu își explică cum s-a putut trece peste recunoașterea facială pentru a accesa contul bancar, din moment ce nu a făcut în timpul convorbirilor cu hackerul o astfel de poză.

De asemenea, el acuză compania cu privire la lipsa de reacție în fața celor peste de 100 de transferuri efectuate către trei conturi. Acesta consideră că dacă se observă efectuarea mai multor transferuri într-un timp scurt, ar fi normal ca acestea să fie verificate sau limitate.