Revolut a devenit o soluție bancară la care apelează tot mai mulți români, iar serviciile acestei neobănci se bucură de o popularitate tot mai mare în Europa, ceea ce îi permite să vină cu noi produse pentru clienții săi. După cum arată Le Figaro, compania vrea să intre acum și pe piața de credite ipotecare.
Succesul de care se bucură banca digitală britanică se vede și în planurile sale viitoare. După cum arată publicația franceză, Revolut vrea să investească peste 100 de milioane de euro în Franța în următorii doi ani. În plus, neobanca anunță și un serviciu nou, mai exact vrea să ofere crredite ipotecare.
Cu trei milioane de clienți, Franța a ajuns a doua cea mai mare piață pentru Revolut, după Marea Britanie. Fintech-ul britanic atrage în jur de 100.000 de noi clienți lunar în această țară. Pentru a susține această creștere, compania planifică să investească aproximativ 100 de milioane de euro, cuprinzând angajarea unui număr semnificativ de noi angajați, investiții în campanii publicitare, dar și extinderea gamei de produse.
Revolut lucrează deja la lansarea anului viitor a unui produs popular printre francezi, Livret A, pentru clienții săi, și la implementarea unui sistem complet online și automatizat pentru credite ipotecare, care va fi mai întâi testat în Irlanda și Lituania.
Te-ar putea interesa și: Escrocheriile online iau amploare: Revolut a prevenit pierderi de 475 milioane de lire sterline
Deși are activități în Europa, datorită autorizației obținute în Lituania și prezenței filialelor în țările-cheie, precum Franța, Revolut încă nu a fost scutită de licența bancară din țara sa natală, Regatul Unit. Acest lucru îi permite să ofere conturi IBAN locale. În 2022, cifra de afaceri a companiei a depășit un miliard de euro pe parcursul unui an, înregistrând o creștere de 45%, și a rămas profitabilă, cu un profit net de 7 milioane de euro.
Revolut a introdus în UE serviciul Robo-Advisor, cu scopul de a automatiza investițiile pentru a se potrivi nevoilor individuale ale clienților. Această nouă ofertă este ideală pentru cei care nu au timp să gestioneze investițiile în mod activ sau care au cunoștințe limitate sau deloc în domeniul tranzacționării.
Robo-Advisor de la Revolut construiește un portofoliu personalizat pentru fiecare client, ținând cont de circumstanțele individuale, precum toleranța la risc și obiectivele financiare ale acestora. Portofoliul atribuit se va ajusta automat în funcție de schimbările pieței, asigurând astfel o gestionare eficientă și dinamică a investițiilor.
Noua ofertă facilitează economisirea timpului și automatizarea investițiilor conform nevoilor individuale ale clienților. Robo-Advisor-ul este o soluție care îi asistă pe clienți în procesul de investiții, oferindu-le un portofoliu diversificat, fără a fi necesară o gestionare constantă din partea lor.
Citește și: Revolut angajează în România! Gigantul promite salarii și cu 20% mai mari decât media din piață