Tinerii se lasă inspirați de filmele și serialele pe care le vizionează pentru alegerea destinațiilor de vacanță, anunță ziare.com. „The White Lotus” sau „Bridgerton” sunt câteva dintre producțiile după care s-au orientat amatorii.
70% dintre călătorii din Generația Z și Millennials se inspiră în alegerea destinațiilor turistice din filme și seriale, așa cum se arată într-un raport făcut de American Express. Așadar, rezultatele arată că imaginile de pe ecranul unui cinematograf este punct de reper pentru tinerii care vor să exploreze lumea.
75% dintre participanți au confirmat că au călătorit într-un loc după ce au văzut mai multe postări de la prieteni sau alte persoane cu privire la călătoriile lor. Putem constata că impactul dintre social media și filme este asemănător.
Citește și despre următorul subiect: Filmul „Taximetrişti” a intrat în Top 10 filme româneşti din toate timpurile, cu încasări de peste 3 milioane de lei în mai puţin de o lună de la lansare
„Călătorii sunt din ce în ce mai inspiraţi de cultura pop”, declară Audrey Hendley, președintele American Express Travel.
„The White Lotus” este un succes comercial, dar la fel de bine, reprezintă o reală sursă de inspirație pentru călători. Primul sezon al serialului realizat de HBO a fost filmat în Hawaii, iar al doilea în Italia. Persoanele care au urmărit serialul au făcut după rezervări în resorturile în care s-au realizat filmările show-ului.
„Atât Maui cât şi Taormina au înregistrat o creştere semnificativă a vizualizărilor pe site şi a verificărilor privind camerele disponibile, ceea ce la final a condus la mai multe rezervări”, spune Marc Speichert, vicepreședinte la resortul în care s-a filmat sezonul doi (Four Seasons Hotels and Resorts).
Situația este una similară și în Marea Britanie, acolo unde călătorii au vizitat în mai multe rânduri stația de tren Kings Cross, acolo unde s-a filmat „Harry Potter”. Pe de altă parte, serialul „Bridgerton” produs de Netflix este cel care a reușit să atragă tinerii la stațiunea balneară Bath.
„Vedem cum o audienţă mai tânără vine la Bath graţie serialului. Este grozav să vedem cum istoria şi moştenirea noastră este prezentată în acest fel iar milenialii şi călătorii din Generaţia Z încep să vină în număr din ce în ce mai mare”, spune directorul general la VisitBritain, Patricia Yates.
Te-ar putea interesa și următorul subiect: Codurile secrete pe care Netflix le-a ținut ascunse până în 2023. Vei avea acces la filme pe care nu le pot viziona toți abonații