În luna iulie a acestui an, o femeie a avut parte de o surpriză neplăcută în vacanța sa din Halkidiki. Aceasta a rezervat un apartament online, dar când a ajuns acolo, a rămas fără cuvinte. Se aștepta la condiții excelente și la un loc bun unde poate să își petreacă această vacanță, însă realitatea a venit ca o lovitură: mizerie și păsări zburând pe holuri, potrivit Cancan.ro.
Turista româncă a semnalat un posibil caz de escrocherie după ce a utilizat o platformă pentru închirierea unui apartament în Halkidiki. În aprilie, acesta a făcut o rezervare în localitatea Possidi, dar când a ajuns la destinație vara aceasta în iulie, a descoperit că locul nu era deloc ce se aștepta ea. În ciuda plângerilor, platforma refuză să-și recunoască vina sau să rezolve problema.
Femeia a avut o experiența vizuală de „groază”, drept urmare și-a împărtășit gândurile pe grupul de Facebook „Forum Halkidiki”. După ce a ajuns în apartament, turista a observat lipsa curățeniei, cuiburi de păsări pe hol, mobilier foarte vechi în cameră și o baie inutilizabilă, murdară și ruginită.
Ea s-a plâns de neplăcerile și disconfortul cu care s-a confruntat în Halkidiki, dar proprietara apartamentului nu i-a oferit niciun răspuns. Mai mult de atât, platforma unde a făcut rezervarea a informat-o că nu poate să-i dea banii înapoi.
„Am nevoie de un sfat în privința următorului lucru: banuiesc ca am fost victima unei escrocherii prin intermediul booking, iar acum acest site nu vrea în niciun fel să-și recunosca problema. În aprilie am facut o rezervare la Mini mountain view _ next to the sea, in localitatea Possidi, prin booking.com.
Am ajuns în data de 1 iulie, proprietara mi-a trimis un mesaj cu un numar de telefon al altei persoane care urma sa ne deschida apartamentul. Am sunat-o și ne-a invitat în interiorul locatiei (vorbea engleza foarte prost). În interior am avut cea mai neplacuta supriza, pe holuri zburau pasari și aveau cuiburi, o mizerie de nedescris, camera cu mobilier foarte vechi și baia era de nefolosit, totul murdar și ruginit.
Am facut cateva poze, i-am spus acelei persoane ca nu putem ramane în conditiile acelea insalubre și ne-a trantit ușa în nas. Imediat am incercat sa dam de proprietara care nu a raspuns la mesaje. Prin urmare am luat legatura cu serviciul clienti de la booking care ne-a promis ca va rezolva situatia.
Astăzi am primit mesaj și de la ei ca nu ne pot compensa și ca va trebui sa ne rezolvam problema cu prorietarii apartamentului. Intrebarea este ce pot face în acest caz, banii bineinteles ca mi-au fost luati din cont, 80 de euro\noapte, cui mă pot adresa în continuare? De 15 ani fac rezervari prin booking și nu numai în Grecia și e prima data cand mă confrunt cu așa ceva”, a scris românca pe grupul de Facebook.
Reacțiile la postarea femeii au apărut în scurt timp. Unii au sugerat că există șanse să primească banii înapoi de la platformă, în timp ce alții i-au spus ferm că acest lucru este puțin probabil, căci proprietatea din Halkidiki nu părea luxoasă nici în fotografiile de pe site.
„Trebuie sa insistați la booking, au început sa dea replay-uri standard, ori sunați pe timpul zilei și vorbiți ori cu agenți vorbitori de romana, ori cu vorbitori de engleză, expuneți situația cât mai concret și menționați ca nu vedeți alta posibilitate decât returnarea banilor. Între timp dati și o recenzie cu nota 1 la toate categoriile și abordați gazda prin mesaj booking sa va returneze banii”
„Arata ca în pozele de pe booking… acolo e doar 1 review. Cel mai probabil dat de proprietate. Șansele ca booking.ul sa va restituieze banii sunt spre zero”, au fost unele dintre comentariile internauților la postare.
Vezi și: Concurs inedit marca Jumbo! Celebrul magazin de trimite în Halkidiki