Când Ken Wilson, un bărbat din California a încercat să-și reducă facturile la electricitate, pentru că nu înțelegea de ce sunt așa de mari, și-a dat seama că o greșeală care durează de 18 ani îl costa mult peste consumul său personal.
Ken Wilson, client Pacific Gas and Electric (PG&E), care locuiește singur într-un complex de apartamente din Vacaville din 2006, a declarat pentru ABC News San Francisco că a început să observe creșterea costurilor doar cu puține luni în urmă.
Citește și : Recalcularea pensiilor, pe cale să fie schimbată: Creșteri importante pentru o categorie de pensionari români
„Am crezut că există o problemă sau că cineva îmi fură electricitatea sau că aparatul care contorizează este defect, pentru că ceva nu era în regulă”, a declarat Wilson.
Fiind deranjat de acest fapt, a spus punctului de vânzare al PG&E că a încercat să achiziționeze un dispozitiv care să-l ajute să monitorizeze ce consum de energie au aparatele sale.
„Chiar și după ce mi-am oprit întrerupătoarele, am continuat să ies afară să-mi verific contorul pentru a vedea dacă încă merge și mai merge”, a spus Wilson pentru ABC7.
„Nu îmi venea să cred”, a adăugat el.
Wilson a spus că a contactat PG&E cu privire la problemă și că aceștia au trimis un reprezentant la apartamentul său pentru a verifica contoarul, care a confirmat că suspiciunile sale nu sunt nefondate.
PG&E a declarat pentru ABC News că Wilson plătea, de fapt, factura de electricitate pentru apartamentul de lângă el „din 2009”.
Citește și : Intră banii în conturile românilor. Informații oficiale de la MADR
„Investigația noastră preliminară a constatat că numărul contorului pentru apartamentul clientului a fost facturat către un alt apartament din, poate, 2009”, a declarat un purtător de cuvânt al PG&E.
Într-o actualizare pentru ABC News, purtătorul de cuvânt al PG&E a spus că s-a efectuat repararea contorului lui Ken Wilson, astfel încât să-și plătească doar partea sa din consumul electric. De altfel, a fost creditat cu peste 600$ în contul său din cadrul companiei.
Wilson a declarat pentru KMAX/KOVR că s-a mutat în apartament în 2006 și crede că este posibil să fi plătit factura greșită încă de la început – un total de 18 ani.