- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

Un bărbat din California a plătit, din greșeală, factura la electricitate a vecinului său, timp de 15 ani

20 Sep, 10:32 • Ene Andrei
Un bărbat originar din California a încercat să obțină costuri mai mici la factura de la electricitate, așa că a cerut ajutorul companiei de utilități. Acesta a fost șocat să afle că plătea factura vecinului său.
Un bărbat din California a plătit, din greșeală, factura la electricitate a vecinului său, timp de 15 ani

Când Ken Wilson, un bărbat din California a încercat să-și reducă facturile la electricitate, pentru că nu înțelegea de ce sunt așa de mari, și-a dat seama că o greșeală care durează de 18 ani îl costa mult peste consumul său personal.

Ken Wilson, client Pacific Gas and Electric (PG&E), care locuiește singur într-un complex de apartamente din Vacaville din 2006, a declarat pentru ABC News San Francisco că a început să observe creșterea costurilor doar cu puține luni în urmă.

Citește și : Recalcularea pensiilor, pe cale să fie schimbată: Creșteri importante pentru o categorie de pensionari români

„Am crezut că există o problemă sau că cineva îmi fură electricitatea sau că aparatul care contorizează este defect, pentru că ceva nu era în regulă”, a declarat Wilson.

Fiind deranjat de acest fapt, a spus punctului de vânzare al PG&E că a încercat să achiziționeze un dispozitiv care să-l ajute să monitorizeze ce consum de energie au aparatele sale.

„Chiar și după ce mi-am oprit întrerupătoarele, am continuat să ies afară să-mi verific contorul pentru a vedea dacă încă merge și mai merge”, a spus Wilson pentru ABC7.

„Nu îmi venea să cred”, a adăugat el.

Cum s-a rezolvat problema la electricitate

Wilson a spus că a contactat PG&E cu privire la problemă și că aceștia au trimis un reprezentant la apartamentul său pentru a verifica contoarul, care a confirmat că suspiciunile sale nu sunt nefondate.

PG&E a declarat pentru ABC News că Wilson plătea, de fapt, factura de electricitate pentru apartamentul de lângă el „din 2009”.

Citește și : Intră banii în conturile românilor. Informații oficiale de la MADR

„Investigația noastră preliminară a constatat că numărul contorului pentru apartamentul clientului a fost facturat către un alt apartament din, poate, 2009”, a declarat un purtător de cuvânt al PG&E.

Într-o actualizare pentru ABC News, purtătorul de cuvânt al PG&E a spus că s-a efectuat repararea contorului lui Ken Wilson, astfel încât să-și plătească doar partea sa din consumul electric. De altfel, a fost creditat cu peste 600$ în contul său din cadrul companiei.

Wilson a declarat pentru KMAX/KOVR că s-a mutat în apartament în 2006 și crede că este posibil să fi plătit factura greșită încă de la început – un total de 18 ani.