Un mare lanț de magazine a dat faliment. Situația financiară a companiei atârna de un fir de păr de multă vreme, înainte de a fi deschisă procedura provizorie de insolvență, conform Bugetul.ro.
Nu doar magazinele fizice au fost închise, dar și cel online. Așadar, nu mai există nicio posibilitate cu privire la o revenire.
La începutul acestei primăveri, lanțul german de magazine pentru sporturi outdoor McTrek a declarat faliment. Vestea a fost complet neașteptată atât pentru angajați, cât și pentru furnizori, pentru că toate sucursalele companiei vor fi închise.
Deși situația companiei era deja cunoscută, „închiderea imediată” a tuturor sucursalelor a fost o veste la care angajații nu se așteptau.
„Operațiunile comerciale din cele 11 locații care erau deschise în prezent au fost întrerupte la 1 mai 2024”, se arată în mesajul administratorului de insolvență Tobias Kämpf, potrivit Wirtschaftswoche (WiWo).
Magazinul online a fost deja închis de ceva vreme. Încetarea raporturilor de muncă cu angajații de la McTrek este acum inevitabilă, iar 87 de angajați se confruntă cu această problemă.
Ai mai putea fi interesat și de: Veste de ultimă oră pentru cei 600.000 de clienți ai Hidroelectrica! Ce se întâmplă cu facturile românilor
Furnizorii spuneau că McTrek nu a fost capabil să își achite facturile restante pentru o perioadă mare de timp. De asemenea, nici salariile angajaților nu au putut fi plătite la zi.
„De asemenea, salariile și chiriile nu au mai putut fi plătite integral din ianuarie 2024”, a declarat avocatul Kämpf pentru WiWo .
Falimentul nu a fost o mare surpriză pentru lanțul de magazine outdoor, căci o cerere de insolvență fusese deja depusă în anul 2020. Pe atunci, însă, compania a reușit să atragă un nou investitor, dar, chiar și așa, au fost tăiate locurile de muncă, în vreme ce sucursalele au fost închise în timpul restructurării.
Deși noua conducere a lui McTrek se declara încrezătoare, speranțele lor pentru o „renaștere durabilă a tendinței către călătorii durabile și mobilitate conștientă de mediu prin criza Covid-19 ”, conform revistei de industrie TextilWirtschaft, au rămas doar la nivelul de dorință.
Vezi și alte știri: Noul model Dacia revoluționează piața auto din România. Designul modern i-a cucerit pe șoferi