Un astfel de card a fost [url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/primul-card-cu-display-din-romania-credit-europe-bank-vrea-sa-vanda-10-000-de-bucati-70198/]lansat recent si de Credit Europe Bank[/url], care estimeaza ca va emite 10.000 de astfel de carduri in urmatoarele 12 luni.
„Desi MasterCard e-Smart Debit este lansat de foarte putin timp, exista o cerere destul de mare si estimam ca acest produs inovativ va creste ca si cota de piata. Tinta noastra este ca toti clientii utilizatori de internet banking ai bancii sa achizitioneze acest produs”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii BCC, fara a mentiona cati clienti folosesc serviciul de internet banking.
Acest nou dispozitiv combina un card de debit si un token (dispozitiv de autentificare in mediul online de internet banking), fiind destinat utilizatorilor acestui serviciu pentru autentificare si pentru autorizarea tranzactiilor. Astfel, prin apasarea butonului incorporatse genereaza un cod de securitate, afisat pe display.
„Noul produs este unul de tip 2 in 1, indeplinind atat functia de card bancar, cat si cea de dispozitiv de autentificare de tip token”, spun oficialii bancii Carpatica.
Cardul este emis sub sigla MasterCard, care s-a implicat activ in studierea acestui nou tip de produs, tehnologia utilizata fiind testata cu mult timp inainte de a fi pusa la dispozitia consumatorilor.
„Pentru toate cardurile MasterCard e-Smart Debit emise pana la data de 31 decembrie 2011, clientii beneficiaza de comision de administrare zero in primele 3 luni, iar in ceea ce priveste costurile aferente cardului mentionam ca nu exista costuri de emitere, iar costul de admnistrare lunara este de 10 lei pe luna”, au mentionat reprezentantii BCC.
Recent, BCC a lansat si un card de credit, sub sigla MasterCard, [url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/carpatica-a-lansat-un-card-de-credit-dedicat-cumparaturilor-online-71093/]destinat in special cumparaturilor online[/url].
BCC este o institutie financiara cu capital social majoritar romanesc, ale carei actiuni sunt listate la categoria intai a Bursei de Valori Bucuresti. Banca a fost infiintata la Sibiu in data de 15 iulie 1999. Produsele si serviciile financiare oferite de BCC sunt adresate clientilor persoane fizice, IMM-uri si corporatii.
Banca Comerciala Carpatica (BCC) si-a redus, in primul semestru din 2011, pierderea neta cu 82,46% fata de perioada similara a anului 2010, pana la nivelul de 18,678 milioane de lei. Aceasta diminuare vine pe fondul reducerii costurilor cu provizioanele cu 81,88%.