Pe 1 august 2012,
asiguratorul american MetLife a
finalizat achizitia operatiunii de asigurari de viata din Romania
din cadrul Aviva, prin intermediul companiei afiliate Alico Asigurari
Romania.
“Aviva Asigurari
de Viata, achizitionata anul acesta de Alico Asigurari, si-a schimbat
denumirea juridica in Metropolitan Life Asigurari S.A. si va opera
sub marca Metropolitan Life. in acelasi timp, Alico Asigurari,
companie afiliata grupului MetLife din 2010, va opera sub marca
Metropolitan Life. Procesul de preluare a noului brand de catre Alico
Pensii se va desfasura separat”, se arata intr-un omunicat al
grupului.
Metropolitan Life
este brand-ul sub care companiile din Romania ce apartin grupului
MetLife, Inc. (Metropolitan Life Insurance Company) vor opera pe plan
local, adoptand astfel valorile companiei-mama si aliniindu-se
identitatii grupului.
“Aceste
schimbari fac parte din procesul de integrare deja anuntat, estimat a
se finaliza pana la sfarsitul anului 2013”, a precizat Carmina
Dragomir, director general Metropolitan Life Asigurari.
Modificarea
denumirii legale, ca si preluarea noii marci, nu implica [b]nicio
schimbare a beneficiilor, termenilor si conditiilor din contractele
existente[/b] ale Metropolitan Life Asigurari
Romania (ex-Aviva Asigurari de Viata).
Similar, alinierea
la noul brand nu implica nicio modificare a termenilor si conditiilor
politelor existente detinute de clientii Alico Asigurari.
Aceste schimbari vor
fi vizibile insa in identitatea brand-ului celor doua companii de
asigurari de viata, care se vor prezenta incepand chiar din acest an
sub marca “Metropolitan Life” in comunicarile catre clienti si
catre public, prin informari directe, materiale publicate in presa,
precum si prin intermediul unei campanii publicitare, au mai spus
reprezentantii grupului.
Aviva Asigurari de
Viata a inregistrat anul trecut pierderi de 6,5 milioane de lei, de
trei ori mai mica fata de anul 2010. Compania a raportat prime brute
subscrise in valoare de 73,3 milioane de lei, in scadere cu 18%
comparativ cu anul anterior, ca urmare a reducerii vanzarilor pe
segmentul bancassurance.
Alico Asigurari
Romania a raportat pentru anul 2011 un profit brut cu 8% mai mare
decat in 2010, de peste 88 milioane de lei, si o valoare a primelor
brute subscrise in crestere usoara, de 207 milioane de lei.