Pentru Romania, Citi a
luat decizia strategica de a se concentra pe segmentul dedicat
persoanelor juridice. Astfel, ca parte a repozitionarii globale
anuntate astazi, vor fi luate in considerare alternative strategice,
[b]inclusiv o posibila vanzare[/b].
“Desi Citibank Romania
are un portofoliu puternic si cu o crestere rapida, in actualul
context economic, nu va putea sa atinga, suficient de repede,
dimensiunea si profitabilitatea de care compania are nevoie. Din
acest considerent, este mai eficient ca Citi sa isi dedice eforturile
diviziei destinate persoanelor juridice din Romania, segment pe care
banca este puternica”, se arata in comunicatul bancii.
“In perioada urmatoare
nu vor exista modificari in ceea ce priveste felul in care Citibank
Romania isi deserveste clientii persoane fizice si in felul in care
conduce operatiunile locale de retail”, se mai spune in document.
Citibank este prezenta in Romania inca din anul 1996 si furnizeaza
produse si servicii financiare companiilor nationale si internationale,
companiilor mici si medii, sectorului public, organizatiilor non-profit
si persoanelor fizice.
Citi, una dintre cele mai
importante companii internationale de servicii financiare, detine 200
de milioane de conturi de clienti in peste 160 de tari din lume. Citi
furnizeaza persoanelor fizice, companiilor, guvernelor si
institutiilor o gama larga de produse si servicii financiare,
inclusiv credite si servicii bancare pentru persoane fizice,
activitati bancare si de investitii pentru companii, garantii bancare
si managementul averilor.