Valoarea
tranzactiilor realizate de clientii Volksbank prin Internet Banking
in ultimele 12 luni se ridica la aproximativ 4
miliarde de euro, conform bancii.
„Este o tendinta
clara ca tot mai multe persoane prefera sa-si realizeze tranzactiile
prin Internet Banking in loc sa se deplaseze la banca. Institutiile
de credit trebuie sa tina pasul cu tehnologia si sa se adapteze
nevoilor in schimbare ale clientilor, iar rolul Internet Banking-ului
devine din ce in ce mai important”, declara Marius Balcanu, seful
departamentului Servicii Online si Strategie in cadrul Volksbank
Romania.
Cele mai mari cresteri s-au inregistrat
la nivelul transferurile intre conturile proprii, volumul acestora
dublandu-se in perioada analizata, in special datorita cresterii
volumului depozitelor constituite online (majorare de peste 100%).
In ceea ce priveste evolutia numarului
de clienti, cresterea a fost echilibrata, pe segmentul persoane
fizice cresterea (+48%) fiind apropiata de cea inregistrata in randul
clientilor persoane juridice (+39%).
Prin serviciul Internet Banking de
la Volksbank, clientii bancii pot realiza operatiuni bancare
(transferuri, schimburi valutare, plati de facturi, etc) si isi pot
administra conturile, produsele de economisire si cardurile de
oriunde, fara a fi necesara prezenta lor intr-o sucursala. Printre
imbunatatirile aduse de relansarea din 2012 se numara efectuarea
transferurilor intrabancare in timp real, 24/7, managementul
cardurilor si o interfata noua.
Fondata in 2000,
Volksbank este o institutie financiara cu origini
austriece, care deserveste peste 150.000 de clienti, fiind una dintre
cele mai importante 10 banci de pe piata locala, cu active de 4,4
miliarde euro.
Banca
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/volksbank-deschide-o-noua-sucursala-in-bucuresti-95626/]are
131 de sucursale[/url] si ofera produse si servicii destinate tuturor
categoriilor de clienti: persoane fizice, companii mici si mijlocii
si corporatii mari.