Pepco şi TEDi își pot pierde clienții foarte rapid. Un nou lanţ de magazine cu decoraţiuni, jucării şi haine apare pe teritoriul țării, iar prețurile la raft vor fi de maxim 15 lei.
Concurentul celor două a primit deja banii pentru extinderea în România, fiind vorba despre un capital de două milioane de euro. Este vorba despre retailerul olandez Action, care a lansat deja un portal în limba română pentru a recruta personal, momentan fiind disponibile doar poziţii de management. Concurentul Pepco şi TEDi are aproape 2.700 de magazine în 12 ţări şi o cifră de afaceri de peste 11,3 milioane de euro pe an.
În România, magazinele vor fi amplasate în spații în care chiria nu este foarte mare și în spații în care românii de toate vârstele și cu toate veniturile vor putea ajunge mai rapid.
„De la un singur magazin micuț în Enkhuizen, am crescut în decursul a 30 de ani și am devenit o organizație internațională de vânzări cu peste 2.650 de magazine în 12 țări și cu o cifră de afaceri anuală de 11,3 miliarde de euro (2023)”, se arată pe site-ul oficial.
Citește și: Pepco a confirmat falimentul! Compania închide oficial toate punctele de lucru
Având prețuri destul de mici și un proces standardizat, magazinul Action nu deschide magazine în locații unde chiriile sunt mari.
„Avem 1.500 de produse cu preţuri de sub 1 euro (5 lei). Preţul mediu în magazinele noastre e de 2,2 euro (11 lei). Avem în total 6.000 de articole din 14 categorii, respectiv decoraţiuni, curăţenie, sănătate, jucării, haine, bricolaj, îngrijire personală etc. În fiecare săptămână adăugăm 150 de bunuri noi în ofertă“, se arată într-o prezentare a companiei.
Diferențele de preț între Action, Pepco și TEDi sunt extrem de mari, și de 40 de procente. Dacă cei doi retaileri nu vor veni cu oferte, aceștia riscă să piardă teren în fața noului magazin olandez care plănuiește să cucerească foarte rapid piața din România.
Vezi și: 25 de milioane de euro ajutor de minimis pentru o categorie de români. Cum se acordă banii