Clienții Hidroelectrica sunt anunțați să trimită indexul de consum până pe 28 noiembrie pentru a evita estimările eronate ale facturilor. Transmiterea acestuia este esențială pentru ca factura să reflecte exact consumul de energie și să prevină eventualele taxe suplimentare, potrivit capital.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Este anunțul momentului pentru clienții Hidroelectrica. Se schimbă tot oficial
foto: Hidroelectrica
Cine trebuie să trimită indexul?
Obligația revine persoanelor care:
Cum transmiți indexul?
Hidroelectrica pune la dispoziție trei modalități simple:
Ce se întâmplă dacă nu transmiți indexul?
În absența unei autocitiri, Hidroelectrica va estima consumul, ceea ce poate duce la facturi mai mari decât consumul real. Corecțiile se fac ulterior, însă acest proces poate dura.
Cum obții codul locului de consum?
Codul este afișat pe factura Hidroelectrica, dar dacă nu ai primit factura, îl poți solicita de la call center la 021 9834 sau 021 9861. Este recomandat să suni în intervale mai puțin aglomerate, dimineața sau după ora 19.
Trimiterea indexului este un pas simplu, dar important, pentru a asigura transparența și corectitudinea facturilor la energie electrică.
Te-ar mai putea interesa și: Panouri fotovoltaice plutitoare pe şapte lacuri de acumulare de pe Olt. Parteneriat între Hidroelectrica şi compania Masdar din EAU