a transmis un comunicat important pentru toți clienții săi. Potrivit reprezentanților băncii, e nevoie de vigilență sporită în fața atacurilor online, care s-au intensificat în ultima perioadă.
Cei care au conturi și carduri la Banca Transilvania sunt sfătuiți să fie atenți la campaniile de phishing și la reclamele false care circulă pe internet.
„Îmbunătățește-ți viața investind (o anumită sumă) în BT” / „Cel mai bun program pentru a genera venituri cu un depozit minim” – sunt doar două din reclamele false care au putut fi găsite pe internet.
Mai mulți români au fost informați că au primit colete pe care nu le-au comandat, pentru care li se solicita plata unor taxe. E o capcană!
Citește și: Ce trebuie să faci dacă ai uitat codul PIN al cardului bancar. La 3 încercări greșite, se blochează automat
Banca Transilvania avertizează clienții să nu facă plăți pentru colete sau premii nesolicitate și să nu ofere niciodată detaliile cardului în astfel de situații.
„Protejarea banilor clienților și confidențialitatea datelor sunt baza fiecărui produs sau serviciu al băncii noastre. Practic, îl gândim pe fiecare în parte cu atenție la detalii și cu empatie.
Știm că banking-ul online înseamnă multe oportunități, dar și riscuri sau chiar pierderi pentru cine nu este cu ochii în patru”, au precizat oficialii BT.
Recomandări pentru clienți: