- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Ofertă de neratat. Cu cât vinde ANAF un apartament de 3 camere, în Brașov. Are o suprafață de 93 MP

22 Oct, 22:09 • Toma Anca
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a scos la licitație un apartament situat în Brașov, de trei camere, cu două băi, două terase și o mansardă. Prețul este unul foarte bun, cei care doresc să își achiziționeze o locuință într-un oraș cu aer curat, ar fi bine să profite de această oportunitate.
Ofertă de neratat. Cu cât vinde ANAF un apartament de 3 camere, în Brașov. Are o suprafață de 93 MP

ANAF vinde un apartament de trei camere, cu o suprafață utilă de 93 MP, situat la etajul 3. Avantajul acestei locuințe este că are și mansarda inclusă în preț, ceea ce face să devină o ofertă de neratat.

Câți bani cere ANAF pe un apartament din Brașov

Apartament – casa / vila, 3 camere, Suprafata utila: 93 MP, Etaj: 3+M, Nr. bai: 2, Stare proprietate: buna, Stadiu constructie: finalizat, inregistrat in cartea funciara nr. 109597-C1-U15 Sânpetru, Apart. compus din 2 holuri, debara, baie, 2 dormitoare, bucătărie, camera de zi, WC, supanta, scara, 2 terase, cote părţi comune 93/1154 şi cote teren 6125/76000, situat in Loc. Sânpetru, str. Drumul cu Plopi, nr. 110, bl. vila 7, et. 3+M, ap. 15, jud. Braşov”, este anunțul făcut de ANAF.

Prețul de evaluare de 515.670 lei (exclusiv TVA*). Licitația va avea loc la data de 19 noiembrie 2024, ora 11:00, în AJFP Brașov, Bd. Mihail Kogalniceanu, nr. 7, intrarea B, birou 102.

Citește și: Impozite de 70% pentru români! ANAF lovește dur. Cine sunt cei vizați de taxarea uriașă

Influencerii, vizați de FISC

ANAF a făcut publice toate informațiile privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoane fizice din activitatea în mediul online – rețele de socializare ori platforme de conținut. Astfel, toate câștigurile din astfel de activități, fie că sunt bani sau bunuri, se încadrează în categoria veniturilor impozabile.

Impozitul datorat de influenceri poate varia în funcție de natura și frecvența activităților în mediul online – activitate regulată sau ocazională.
Astfel, dacă activitatea este regulată și urmărește generarea de venituri constante, aceasta va fi tratată ca o activitate independentă și, prin urmare, implică aplicarea prevederilor din Codul fiscal pentru veniturile din activități independente.

Influencerii care desfășoară o astfel de activitate trebuie să îndeplinească niște criterii. (Vezi AICI care sunt)