Hidroelectrica informează clienții că urmează să fie emise în această lună facturile aferente pentru iulie 2022, așa cum confirmă stiripesurse.ro. Anunțul a apărut pe parcursul zilei de astăzi, atunci când reprezentanții au făcut câteva precizări despre transmiterea indexului.
Hidroelectrica a anunțat că facturile pentru iulie din 2022 urmează să fie emise în această lună. Reprezentanții au precizat că dezvoltatorii de soft lucrează în momentele actuale la actualizarea soldurilor clienților, în așa fel încât să fie evitate situațiile în care valorile transmise nu ar fi cele corecte. Totodată, reprezentanții companiei îi roagă pe abonați să transmită orice neconformitate identifică.
„Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând de săptămâna viitoare (27-31 martie). Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, compania a înfiinţat special adresa de mail [email protected]”, transmit reprezentanții Hidroelectrica pe parcursul zilei de astăzi.
Citește și: Informația momentului pentru clienții Hidroelectrica. Ce trebuie să știe despre citirea indexului
Clienții Hidroelectrica au fost informați încă de luna trecută cu privire la faptul că au fost actualizate codurile locurilor de consum. Acestea urmează să apară pe viitoarele facturi și pot fi folosite pentru a oferi mai departe datele despre indexul autocitit. În același timp, Bogdan Buciu a declarat în urmă cu puțin timp că citirea indexului va avea loc în perioada 24 – 28 martie.
„Dorim să vă aducem totodată la cunoştinţă că, odată cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmând a se regăsi înscrise pe facturile viitoare. Pentru a facilita această tranziţie, în următoarele luni puteţi transmite indexul autocitit folosind oricare din cele două coduri (cel vechi sau cel nou)”, transmitea Hidroelectrica.
500.000 de clienți au un contract activ la Hidroelectrica. Compania a anunțat de la începutul anului că persoanele care au plăți restante pot plăti sumele aferente eșalonat. Astfel, notificările de plată vor fi achitate în termen de 45 zile pentru casnici, respectiv 30 zile pentru non-casnici. Eșalonarea se poate solicita atât online, cât și în cadrul sediilor sucursalelor, prin completarea unui formular.
Te-ar putea interesa și următorul subiect: Nou în România! Hidroelectrica se aliază cu o companie din Emiratele Arabe pentru a construi parcuri fotovoltaice