Hidroelectrica a început să emită facturile pe luna iulie, dar mulți consumatori sunt nemulțumiți și au întâmpinat probleme. Unii pot vedea factura doar în aplicația iHidro, informează newsweek.ro. Sunt și clienți care spun că nu s-a ținut cont de indexul trimis.
Pe grupul Client Hidroelectrica, de pe Facebook, s-a anunțat că această companie a început să emită facturile pe luna iulie.
„Atenție – se emit facturile pentru iulie! Îi rugăm pe cei care ați primit factura și vor să ne împărtășească asta, să precizeze județul unde aveți locul de consum în rubrica de comentarii a acestei postări, astfel încât să creăm puțină vizibilitate în ceea ce privește județele pentru care se emit facturile pentru iulie 2024.
Cei care nu ați primit încă factura pe email și vedeți factura doar în contul iHidro, mai așteptați că o să primiți pdf-ul facturii și pe email”, se arată în mesajul postat pe Facebook, arată sursa citată.
Citește și: Asigurări de 1 milion de euro de la Hidroelectrica. Cine sunt românii care pot beneficia de bani
Un client Hidroelectrica din București susține că nu s-a ținut cont de indexul trimis.
„Eu am primit acum factura, doar pentru a avea surpriza neplăcută să constat că nu s-a ținut cont de indexul trimis în iulie. Am avut un consum foarte mare din pricina caniculei, iar factura mi-a venit aproape 14 lei, cu ceva consum estimat de distribuitor. Este prima dată când pățesc să nu se țină cont de indexul transmis prin aplicația iHidro.
O să plătesc o sumă apropiată de ce mi-am calculat eu, pentru a nu mă împovăra când vor veni ei să citească și-mi vor arde o factură cât China”, a transmis acesta.
Un alt consumator spune că pe aplicație vede o sumă iar pe factură o altă sumă.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România şi principalul furnizor de servicii tehnologice necesare în Sistemul Energetic Naţional.
Acţionarul majoritar al Hidroelectrica este statul român, prin Ministerul Energiei.