- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Anunț major pentru clienții ING Bank. Se aplică urgent începând cu 11 septembrie

11 Sep, 12:23 • Bumbeneci Diana
Anunț pentru clienții ING Bank. Dispare acest serviciu. Ce trebuie să activeze după 11 septembrie.
Anunț major pentru clienții ING Bank. Se aplică urgent începând cu 11 septembrie

O nouă informație pentru toți clienții ING Bank! Se întâmplă astăzi, 11 septembrie 2024. Dispare serviciul bancar pe care mulți dintre români preferau să-l folosească.

Anunț major pentru clienții ING Bank

ING Bank (România) anunță că renunță pentru totdeauna la serviciul de plată cu telefonul mobil ING Pay. Decizia intră în vigoare începând de astăzi, 11 septembrie 2024. Cu toate acestea însă, nu va dispărea și plata cu telefonul. Clienții se pot bucura în continuare de plăți rapide cu telefonul mobil cu ajutorul Google Pay, mai ales că milioane de români folosesc această metodă de plată.

Adăugă cardul în Google Pay, direct din Home Bank, pentru plăți cu telefonul. Intră în ING Home Bank. Alege cardul pe care vrei să-l adaugi în Google Pay. Apasă ”Adaugă în Google Pay”. Asigură-te că serviciul NFC/fără contact este activ. Selectează Google Pay/Wallet ca mod de plată cu telefonul. Confirmă adăugarea cardului în Google Pay. Și gata! Acum poți plăti în siguranță și de oriunde, direct cu telefonul”, au transmis reprezentanții băncii.

Citește și: Anunț de ultimă oră pentru clienții Raiffeisen Bank, BT, ING, BCR sau CEC Bank. Provocarea anului 2024 abia acum apare!

Clienții ING Bank, vizați de escroci

Clienții ING Bank au fost anunțați că trebuie să fie foarte atenți la noile metode de escrocherie! În prezent, se pare că hoții folosesc metoda „impersonare” pentru a le fura banii. Fraudatorii se prezintă ca angajați ING Bank. Ei te contactează și pretind că sunt „reprezentanți ai băncii”, cu scopul de a obține datele de pe cardurile personale.

ING Bank card
ING Bank card

Hoții urmăresc:

  • Furtul identității tale și utilizarea datelor personale în mod fraudulos.
  • Accesul neautorizat la contul tău, pentru a-ți folosi banii cum doresc.
  • Sustragerea banilor din contul sau cardul tău de credit.
  • Șantajul sau alte forme de manipulare.

Cum îți poți da seama dacă vorbești sau nu cu un angajat al ING Bank?

  • Dacă numărul de telefon are un prefix internațional, nu este angajat.
  • Dacă adresa de email pare neobișnuită sau suspectă, nu este angajat.
  • Dacă persoana nu știe numele tău atunci când te contactează, nu este angajat.
  • Dacă îți cere numele de utilizator și parola pentru Home’Bank, nu este angajat.
  • Dacă solicită datele complete ale cardului, inclusiv codul CVV, nu este angajat.
  • Dacă îți cere acces la calculator, tabletă sau telefon, nu este angajat.
  • Dacă te solicită să instalezi o aplicație care preia controlul dispozitivului tău, nu este angajat.

Vezi și: ROBOR 11 septembrie. BNR face anunțul care va bucura românii cu credite în LEI

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult