Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a început să analizeze zilnic stadiul proiectelor de infrastructură din România, iar în acest moment, cel mai important proiect în reprezintă lucrările de pe Valea Oltului, cu termen de finalizare la 9 august. În acest sens, ministrul primește informări din oră în oră cu privire la stadiul lucrărilor și a promis că va efectua mai multe vizite neanunțate pe șantier.
Un mod similar de lucru l-a avut si fostul președinte, Traian Băsescu, pentru podul de la Mărăcineni, terminat în timp record.
„Știţi că am fost acolo, voi fi şi voi monitoriza zilnic. Din oră în oră am primit monitorizarea de pe teren”, a declarat Sorin Grindeanu, la Antena 3 CNN.
Au trecut deja două zile de când DN7 a fost închis pentru defrișarea a 20.000 de copaci pentru a pregăti terenul pentru autostrada A1 Sibiu-Pitești.
„În două zile, echipele care se ocupă de defrișare au tăiat peste 1.300 de arbori și au avansat cu drumurile tehnologice care permit accesul la zonele înalte ale versantului. Pe măsură ce accesul la zonele de lucru va fi mai facil, viteza lucrărilor de defrișare va crește”, a scris Sorin Grindeanu, pe Facebook.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a fost frecvent văzut în vizite neanunțate pe diverse șantiere de autostrăzi, căi ferate și alte proiecte majore.
„Într-o zi, în vreo 13 ore am fost pe vreo șase șantiere. Am fost prima dată în jurul Brașovului între Cața și Apața, apoi la Chețani în Mureș. După aceea două șantiere pe Autostrada Transilvania în Cluj de la Nădășelu până la Poarta Sălajului, apoi de la Nușfalău la Suplacu de Barcău și apoi la Simeria”, a spus Grindeanu, la un post de televiziune.
Citește și: S-a închis oficial Valea Oltului! Rutele ocolitoare anunțate de CNAIR
Autostrada Sibiu-Pitești, parte esențială a Coridorului IV Pan-European, reprezintă un proiect de infrastructură vital pentru România, având implicații economice, sociale și strategice profunde.
Această autostradă nu doar că va conecta regiunile istorice ale Transilvaniei și Munteniei, dar va juca și un rol crucial în integrarea României în rețelele de transport europene. Reducerea timpului de călătorie și a costurilor de transport va face regiunile mai atractive pentru investitori, contribuind la creșterea economică.
Citește și: Noi zile libere pentru români. Urmează o minivacanță oferită de Guvern în vara 2024