Retailerul de proximitate Profi Rom Food ajunge la un nou succes neașteptat. Operat de fondul de investiții Mid Europa Partners, Profi anunță că a ajuns la 1.200 de magazine partenere la finalul lunii iulie, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
„Este un program în care toate părțile implicate au de câștigat,” afirmă Magda Amarie, Directorul Operațional care coordonează activitatea magazinelor Partener Profi. “Clienții se bucură de o atmosferă mai plăcută și servicii mai bune la cumpărături, șefii de magazin partener ajung, cu garanții sub ofertele existente în piață, să-și conducă practic propria lor afacere sigură și cu riscuri minime, în timp ce Profi își vede magazinele mai bine administrate și mai eficiente economic.”
Conform companiei, odată acceptați în program, partenerii primesc spre gestionare un magazin operațional, cu procese și proceduri gata implementate. Ei nu trebuie să cheltuiască nimic pentru identificarea, închirierea și amenajarea spațiului, iar în cazul preluării unui magazin cu vechime, acesta are deja o bază formată de clienți fideli.
„Noul Partener nu trebuie să se preocupe nici în privința fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, PROFI preluând această activitate complexă. Atât Partenerilor, cât și personalului lor, le sunt asigurate programe de pregatire în cadrul acestui program lansat în urmă cu mai bine de nouă ani, într-un model de business de success, care și-a demonstrate pe deplin viabilitatea”, se transmite în comunicatul de presă.
În comunicat mai este amintit și că sunt 28.000 de angajați în peste 1.650 de magazine proprii si Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.