PPC, care a achiziționat activele Enel din România, se pregătește să transfere clienții către noul site și noua aplicație. În acest sens, site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor fi indisponibile începând cu data de 9 aprilie, din cauza pregătirii trecerii la platforma și aplicația mobilă noi.
De la 10 aprilie, utilizatorii care încearcă să acceseze vechiul site vor fi redirecționați către www.ppcenergy.ro. În plus, de la aceeași dată, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar posesorii de dispozitive Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare.
Clienții se vor putea autentifica pe noua aplicație folosind aceleași date de acces pe care le aveau pentru site-ul și aplicația Enel, adică același nume de utilizator/email și aceeași parolă.
De la aceeași dată, noile adrese de email pentru clienți vor fi [email protected] pentru clienții PPC Energie Muntenia și [email protected] pentru clienții PPC Energie.
Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal, apelabil din România și străinătate) în intervalul 8:00 – 20:00, de luni până vineri.
La fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienții care preferă plata în numerar, există automate de plată de tip self-pay amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.