Auchan vrea să adopte schimbări semnificative! Auchan Discount, brandul sub care retailerul francez Auchan a ales să opereze pe teritoriul țării noastre încă din primăvară va lua o nouă decizie cu privire la expansiunea a două mari magazine.
Este vorba despre două unități cu prețuri mici din Ploiești și Timișoara,. Auchan Discount va fi decis până la finele acestui an, au declarat oficialii companiei care spun că este nevoie de timp pentru a testa modelul, unul nou pentru tot grupul de retail, anunță Economica.
În acest context, chiar dacă conceptul va ajunge, sau nu, să fie extins, cele două magazine pilot vor modela și conceptele aplicate de companie în celelalte tipuri de magazine de mari dimensiuni. Momentan, pentru retailer, discountul „nu este ținta”.
„Testăm un nou concept de magazin tip discount, dar nu aceasta este ținta noastră. Ni s-a părut o zonă interesantă și, în acest context inflaționist, am vrut să venim cu un răspuns și în zona aceasta unde populația câștigă mai puțin. Încercăm să învățăm de acolo mai multe lucruri pe care le vom aplica mai apoi și în celelalte magazine mari. (…)
Este un concept pe care îl testam pentru a configura un model cu care să mergem mai departe. Până la sfârșitul anului vom lua o decizie în acest sens. Am dorit să ne luăm timp pentru că este ceva complet nou pentru grupul Auchan, în general. Noi ( grupul Auchan – n.red.) am creat hypermarketul în Europa și am continuat pe acest model. Discountul este un concept nou pentru noi”, a explicat Laurențiu Furtună, Director Concept Auchan.
Auchan România a adus pe teritoriul țării noastre nu mai puțin de 420 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, șase supermarketuri și 382 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 370 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Compania a raportat o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de euro.