Cele mai mari lanțuri de magazine din România se întrec în promoții și oferte speciale. Acum, Auchan vine cu o strategie nouă prin care vrea să dea o mare lovitură concurenților săi. Retailerul francez va oferi vouchere clienților, aceștia putând să le folosească la cumpărături timp de un an de zile, conform Bugetul.ro.
Bătălia de pe piața de retail este intensă, marile lanțuri de magazine disputându-și supremația. Pentru a atrage de partea lor cât mai mulți clienți, retailerii vin cu nenumărate promoții și reduceri.
Auchan vrea să dea lovitura cu noua campanie. Retailerul oferă vouchere clienților care scanează cardul de fidelitate la casele de marcat și la aparatele RVM de colectare din supermarket, după ce primesc garanția de 0,50 de bani. Prin urmare, cei care aleg să recicleze vor primi vouchere care pot fi utilizate la cumpărături în magazinele Auchan și sunt valabile timp de un an de zile. Campania se va termina pe data de 15 septembrie 2024.
În toate magazinele Auchan din țară există aparate RVM de colectare și reciclare a ambalajelor PET/sticlă/aluminiu. Așadar, orice client poate să recicleze ambalajele și să se bucure de beneficiile oferite.
Ai mai putea citi: Locul în care se găsește cea mai ieftină mâncare de pe litoralul românesc. Prețurile mici atrag clienții ca un magnet
Pe de altă parte, în magazinele Lild sau Kaufland care au de obicei prețuri mai mici, nu există astfel de aparte și nici oferte pentru clienții lor. În aceste condiții, cei doi retaileri ar putea avea de pierdut în fața campaniei realizate de retailerul francez.
Retailerul din Franța este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața din țara noastră. Pe lângă strategia voucherelor, compania a lansat un nou concept de magazine prin care speră să câștige un număr și mai mare de clienți.
Auchan România continuă să se dezvolte pe piața din țara noastră, lansând programul de franciză. Aceasta reprezintă noua abordare a retailer-ului pe segmentul de proximitate, dedicat antreprenorilor din comerțul alimentar.
„Lansarea programului de franciză înseamnă pentru Auchan trecerea la nivelul următor, iar acest program vine cu oportunități extraordinare. Ne dorim să punem la dispoziția antreprenorilor diferența Auchan și, totodată, să aducem produsele noastre cât mai aproape de fiecare român.
Lucrăm de peste un an la consolidarea acestui model, integrând și experiența acumulată în urma parteneriatelor de anvergură dezvoltate deja, și suntem convinși că am conturat un model de succes, un pachet complet de produse, servicii și suport care ne diferențiază în piață. Obiectivul nostru este să dezvoltăm acest concept și să punem pe harta României cât mai multe magazine Simply by Auchan în următorul an”, a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General.