Hipermarketul Auchan a introdus un nou concept, mai exact „coșul surpriză”. Aceste coșuri sunt acoperite, iar clienții care le cumpără află conținutul lor abia după achiziție. În acest coș sunt adăugate produse eletronice, produse de menaj, decorațiuni și multe altele, conform știripesurse.ro.
În primele magazine unde s-a aplicat promoția, clienții efectiv au dat năvală și au epuizat toate cele 150 de cărucioare în mai puțin de 2 ore.
„Sub titlul „Descoperă comoara din cărucior” Auchan a oferit astazi, 29 martie, clienților săi din hipermarketurile Auchan Sibiu, Craiova Electroputere și Târgu Mureș Plaza Mall, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, puse de angajații Auchan în cărucioare închise. O acțiune comercială cu câștig garantat pentru clienți care s-au dovedit foarte încântați să descopere ce produse au fost ascunse în coșurile „misterioase”.
Fiecare coș conținea între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, produse de menaj, de îngrijire a casei, decorațiuni etc., conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.
În mai puțin de 2 ore, toate cele 150 de cărucioare au fost vândute, unii clienți cumpărând chiar mai multe simultan. O bună parte dintre ei au ajuns mai devreme de începerea vânzării, special pentru a „vâna” aceste „comori” din cărucioare. Pentru coșuri cu valori între 540-1450 lei, clienții au plătit cu 65% mai puțin, adică între 200-500 lei.
Acțiunea va continua și în alte magazine Auchan, săptămâna viitoare, ziua și ora urmând a fi comunicate în social media și pe site-ul retailerului.”, arată un comunicat Auchan.
Rezultatele acestei campanii au depășit așteptările, iar toate cele 150 de cărucioare surpriză au fost vândute în mai puțin de două ore de la lansare, potrivit vesteazilei.ro. Unii clienți, atrași de posibilitatea de a descoperi produsele misterioase la prețuri extrem de bune, au achiziționat chiar și mai multe cărucioare simultan.
O mare parte din clienți au sosit la locație cu mult înainte de ora oficială de începere a vânzării, pregătiți de cumpărături și reduceri.
Prețurile coșurilor variau între 540 și 1450 lei, însă, datorită reducerii de 65%, clienții au plătit sume între 200 și 500 lei pentru achiziții care altfel ar fi fost mult mai costisitoare. Acest fapt subliniază nu doar atractivitatea ofertei, dar și angajamentul Auchan față de oferirea de valoare adăugată clienților săi.
Auchan a anunțat că această inițiativă va continua și în alte magazine din rețeaua sa, detaliile privind locațiile și momentele viitoarelor lansări urmând să fie comunicate prin intermediul canalelor de social media și pe site-ul oficial al retailerului.
Vezi mai multe știri: Prețuri uriașe la alimente înainte de Paște. Experții, avertisment de ultimă oră: „Prețul cărnii de porc are tendința de a crește pe piață”