Gigantul Auchan vine cu o schimbare de strategie și anunță că a lansat un program de franciză care va opera sub numele Simply, adresându-se în principal segmentului de proximitate, magazinele de cartier. Primul magazin deschis în regim de franciză a fost inaugurat joi, 27 iunie, în Popești-Leordeni, județul Ilfov, arată Economedia.
Directorul General al lanțului de supermarketuri, Ionuț Ardeleanu, a declarat că lansarea programului de franciză reprezintă un pas important pentru companie, oferind oportunități semnificative pentru antreprenori. El a subliniat că Auchan își propune să aducă produsele sale mai aproape de consumatori și să ofere francizaților un pachet complet de produse, servicii și suport, care diferențiază brandul pe piață.
Ardeleanu a mai menționat că Auchan lucrează de peste un an la consolidarea acestui model, integrând experiența acumulată din parteneriatele existente, și are ca obiectiv dezvoltarea conceptului și extinderea rețelei de magazine în România în următorul an.
„Lansarea programului de franciză înseamnă pentru Auchan trecerea la nivelul următor, iar acest program vine cu oportunități extraordinare. Ne dorim să punem la dispoziția antreprenorilor diferența Auchan și, totodată, să aducem produsele noastre cât mai aproape de fiecare român.
Lucrăm de peste un an la consolidarea acestui model, integrând și experiența acumulată în urma parteneriatelor de anvergură dezvoltate deja, și suntem convinși că am conturat un model de succes, un pachet complet de produse, servicii și suport care ne diferențiază în piață. Obiectivul nostru este să dezvoltăm acest concept și să punem pe harta României cât mai multe magazine în următorul an”, a precizat Ionuț Ardeleanu.
Te-ar putea interesa și: Supermarketurile nu vor mai fi obligate să reducă prețurile alimentelor de bază. Măsura se aplică de la 1 iulie
Pentru a fi eligibil pentru o franciză, un potențial francizat trebuie să dețină un spațiu comercial cu specific alimentar, având o suprafață de vânzare între 60-200 mp. Francizații vor beneficia de suport operațional din partea francezilor, care include regândirea imaginii și layout-ului magazinului, modernizarea acestuia, îmbunătățirea gamei de produse, acces la o platformă de comandă a produselor ușor de operat, suport pentru redeschidere și sprijin continuu în operarea magazinului.
Printre avantajele și beneficiile oferite de parteneriatul cu Auchan se numără diferențierea în piață printr-o gamă de produse create în laboratoarele proprii, accesul la gama de mărci proprii Auchan și apartenența la ecosistemul mărcii Auchan, cu toate avantajele asociate calității serviciilor și prețurilor competitive oferite consumatorilor.
Primul magazin Simply, cu o suprafață de peste 200 mp, este situat pe Drumul Fermei, nr. 53, Popești-Leordeni, în locul fostului Caro Supermarket. Magazinul a fost complet renovat și modernizat, oferind clienților o gamă diversificată de peste 3.000 de produse alimentare, inclusiv produse emblematice din brutăria și cofetăria Auchan, precum și produse nealimentare pentru îngrijirea personală, curățenia casei și animalele de companie.
Alexandra Măgureanu, prima francizată, activează în comerț din 2012 și a deschis afacerea de familie în Popești-Leordeni în 2013. Ea a explicat că decizia de a intra în programul de franciză al Auchan a fost influențată de asocierea cu un brand de renume, calitatea produselor și prețurile accesibile oferite clienților.