Pizzarotti-Retter vrea să depună Proiectul pentru Autorizația de Construire pe 25 martie, iar lucrările ar putea începe în această vară, înainte de termen, etapa de proiectare având termen-limită de finalizare octombrie 2024, scrie Economedia.
”După ce anul trecut am finalizat primele două loturi aferente Autostrăzii de Centură a Bucureștiului A0 , sunt și intră în execuție anul acesta toate celelalte 5 loturi: pentru loturile 1, 3 Sud și lotul 4 Nord continuă execuția, iar pentru loturile 1 și 3 Nord încep lucrările în primăvară”, a declarat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.
Contractul pentru lotul 1 A 0 Nord a fost semnat în septembrie 2023, iar ordinul pentru începerea proiectării (12 luni) a fost dat începând cu octombrie 2023.
Termenul de realizare este de 34 de luni, 12 proiectare și 22 execuție. Pe Lotul 1 Joița (A1) – Corbeanca (DN 1) sunt prevăzute 10 structuri din care două pasaje lungi: un pasaj de 733 de metri peste Calea Ferată și DN 7 București – Pitești, respectiv un pod cu o lungime de 650 de metri peste râul Colentina și Magistrala CFR București – Brașov.