- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Autostrada București Sud: se desfășoară lucrări la nodul rutier de la intersecția cu A1 București – Pitești! Circulația este închisă pentru bretelele de acces din și în DJ 602!

27 Dec, 14:58 • Oprea Alina
Aktor desfășoară lucrări pe Autostrada București Sud! Iată care sunt previziunile!
Autostrada București Sud: se desfășoară lucrări la nodul rutier de la intersecția cu A1 București - Pitești! Circulația este închisă pentru bretelele de acces din și în DJ 602!

Au fost instaurate restricțiile de circulație din zona nodului rutier de la Joița, intersecția Autostrăzii A1 București – Pitești cu lotul Aktor de pe Autostrada A0 București Sud. Miercuri, 27 decembrie, au fost închise bretelele de acces în Autostrada A1 din Drumul Județean 602 Joița – Ciorogârla, respectiv ieșirea din Autostrada A1 București – Pitești în DJ 602. Termenul de finalizare a fost prelungit pentru primăvara 2024, dar lotul de 18 kilometri dintre A1 și Bragadiru (DN6) se poate deschide în toamna anului viitor (n.r., în cel mai bun caz).

Ai putea fi interesat și de: O veste de amploare! Fondul Proprietatea a luat decizia de a-și vinde toate acțiunile la Engie pentru suma de 432 de milioane de lei!

Lucrări pe Autostrada București Sud

Autostrada București Sud
Autostrada București Sud

Restricțiile sunt aplicate de la km 19 al Autostrăzii A1 București – Pitești, sensul spre Pitești în județul Giurgiu pentru realizarea conexiunii dintre cele două autostrăzi. După ce a „scăpat” de rezilierea contractului pentru Lotul 3 (vara 2023), Aktor a revenit la ritmul de melc de pe șantier, iar conducerea Ministerului Transporturilor a reluat amenințările cu rezilierea contractului, iar secretarul de stat Ionel Scrioșteanu care răspunde de infrastructura rutieră a promis că face verificări săptămânale pe șantier, dar fără a explica în ce mod poate mobiliza constructorul aproape blocat la 57% execuție.

„Începând de miercuri, 27.12.2023, accesul din/în DJ 602 în/din autostrada A1, situat la km. 19+200 pe sensul de deplasare București – Pitești, va fi închis pentru a permite desfășurarea lucrărilor de construire a nodului rutier, care va asigura conexiunea autostrăzii A1 cu Autostrada de Centură a Municipiului București A0, în cadrul obiectivului:

”Proiectare și execuție Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900 – Lotul 3, Sector 1 km 83+300 – 100+765, aferent Centura Sud, sector 2 km 0+000 – km 2+500, aferent Centura Nord”. Ulterior închiderii drumului de legătură traficul se va desfășura pe rețeaua utilizată anterior construirii acestuia, în acord cu limitele de masă totală maximă autorizată existente, respectiv:

Nod Rutier A1 / DN CB → DN CB → intersecție DN CB / DN 7 → intersecție DN 7 / DJ 602

A1 km 13+250 – str. Italia / Chiajna → DJ 602 → Bâcu → inters. DN 7”, a transmis CNAIR, conform celor Comunicate de Economedia.

“La început de an ministrul Grindeanu făcea o serie de declarații aiuritoare printre care cea mai bună glumă era că în 2023 “vii pe autostradă de la Pitești și te duci până la Constanța doar pe autostradă”. Am dezmințit vehement aceste promisiuni fanteziste în 22 februarie.  Vă explicam atunci:

“Aktor are termen contractual de finalizare în aprilie 2024. Va fi cu siguranță mult depășit.” Realitatea din 22 decembrie 2023. S-a ajuns la aproximativ 60% stadiu fizic în teren. Nicio grindă pe șantier, cu excepția pieselor de tablier metalic din nodul cu A1 care zac acolo de luni bune. Ceva balast stabilizat sau asfalt? Un biet petic de test.

Sub amenințarea rezilierii, grecii au aprins un foc de paie în vara trecută și într-adevăr au avut câteva luni mai bune. Dar au obosit repede, așa că toamna minunat de secetoasă pentru construcții i-a luat prin surprindere și abia dacă au mai pus ceva procente în teren.

Așa că acum trebuie să ne mutăm cu toții cu cortul pe șantierul lor ca să fim siguri că vor executa, cu chiu cu vai, restul de ~35% din lucrările rămase în următoarele 12 luni. Acesta trebuie să fie obiectivul major în infrastructura rutieră în 2024: legarea A1 de A2 cu A0 prin sudul Capitalei, fără restricții. Orice alt rezultat este un dezastru!”, a transmis Asociația Pro Infrastructură.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Căsătoriile și divorțurile devin mai scumpe din 2025. Taxele se dublează
Căsătoriile și divorțurile devin mai scumpe din 2025. Taxele se dublează
Program Kaufland, Lidl, Carrefour și al altor supermarketuri de sărbători. Sunt deschise până târziu în Ajunul Crăciunului
Program Kaufland, Lidl, Carrefour și al altor supermarketuri de sărbători. Sunt deschise până târziu ...
Ce se întâmplă dacă pui 500 ml de oțet în mașina de spălat. Trucul ieftin pe care îl știu puține gospodine
Ce se întâmplă dacă pui 500 ml de oțet în mașina de spălat. Trucul ieftin pe care îl știu puține ...
Motivul pentru care felicitarea de Crăciun postată de Prinţul William şi Kate Middleton a fost ștearsă la scurt timp de la publicare. Dezvăluirile fotografului Familiei Regale
Motivul pentru care felicitarea de Crăciun postată de Prinţul William şi Kate Middleton a fost ștearsă ...
Cât costă un cozonac Dubai făcut de Gabriela Cristea. Cu cât vinde prezentatoarea TV produsele de patiserie de Crăciun
Cât costă un cozonac Dubai făcut de Gabriela Cristea. Cu cât vinde prezentatoarea TV produsele de ...
Doliu în lumea muzicii! Trupa Proconsul trece prin momente grele. „Vălică al nostru a plecat și el, prea devreme”
Doliu în lumea muzicii! Trupa Proconsul trece prin momente grele. „Vălică al nostru a plecat ...
Cum l-a poreclit presa din Italia pe Dan Șucu după ce a devenit acționar majoritar la Genoa
Cum l-a poreclit presa din Italia pe Dan Șucu după ce a devenit acționar majoritar la Genoa
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu se aștepta la un asemenea răspuns
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu ...
Ce mașină va putea trece prima prin intersecție? Testul care dă dureri de cap multor soferi
Ce mașină va putea trece prima prin intersecție? Testul care dă dureri de cap multor soferi
Banca din România care dispare din februarie. Ce se întâmplă cu banii clienților din conturi
Banca din România care dispare din februarie. Ce se întâmplă cu banii clienților din conturi
De ce să nu ridici niciodată o bancnotă găsită pe parbriz. Noua metodă folosită de hoţi
De ce să nu ridici niciodată o bancnotă găsită pe parbriz. Noua metodă folosită de hoţi
Ce reprezintă zgomotele produse de centrala termică. Cea mai frecventă problemă tehnică ce apare la centrale
Ce reprezintă zgomotele produse de centrala termică. Cea mai frecventă problemă tehnică ce apare ...
Lucian Romașcanu, purtătorul de cuvânt al PSD: „Duminică sunt consultările de la Cotroceni. Apoi anunțăm propunerea de premier”
Lucian Romașcanu, purtătorul de cuvânt al PSD: „Duminică sunt consultările de la Cotroceni. ...
Cât câștigă un român în Germania. Muncește la o fermă 310 ore pe lună: „Diferă în funcție de câte ore ai într-o lună”
Cât câștigă un român în Germania. Muncește la o fermă 310 ore pe lună: „Diferă în funcție ...