Elevii care termină clasele a XII-a și a XIII-a au timp 5 zile pentru a depune toate actele pentru înscrierea la BAC 2024. Este important ca elevii să fie foarte atenți să aibă toate documentele necesare pentru înscriere. Apoi, dosarul va fi depus la secretariatul școlii, pentru a fi înscriși la probele de competențe ce încep pe 17 iunie, conform Kanal D.
Elevii care finalizează clasele a XII-a și a XIII-a sunt din ce în ce mai aproape de examenul maturității. Începând cu data de 3 iunie, elevii pot să depună actele de care este nevoie pentru înscrierea la BAC 2024 la secretariatele unităților de învățământ pe care le urmează.
În perioada 3 – 7 iunie 2024, elevii pot depune la secretariatul școlii dosarul care să cuprindă toate actele necesare pentru înscrierea la prima sesiune a Bacalaureatului 2024. Ulterior, începând cu data de 17 iunie 2024 se vor susține probele de competențe. Important de menționat este faptul că actele trebuie să fie aduse atât în original, dar și o copie a acestora.
Ai mai putea citi: O nouă zi liberă pentru elevi și profesori în 2024! „Este o premieră la nivel național”
Actele pe care elevii trebuie să le depună la secretariatele școlii pentru a se înscrie la prima sesiune a examenului de Bacalaureat sunt următoarele:
La sesiunea de vară a examenului de Bacalaureat nu se înscriu doar elevii ce termină clasele a XII-a și a XIII-a, dar și persoanele ce nu au reușit să promoveze bacalaureatul din primele încercări. Astfel, tinerii care nu au promovat examenul de Bacalaureat vor fi nevoiți să plătească pentru a se înscrie în această sesiune din vara anului 2024, în situația în care au trecut cele două sesiuni gratuite ale bacalaureatului.
La BAC nu se ține cont de vârsta candidatului sau de anul în care acesta a terminat liceul. Dacă tinerii au trecut de cele două încercări gratuite, atunci aceștia trebuie să plătească 145 de lei de fiecare dată când se înscriu pentru o nouă sesiune a examenului de Bacalaureat.