Ultimele luni au fost unele marcate de foarte multe scandaluri în care a fost implicată compania WizzAir. Ultima ”ispravă” de acest gen a fost bifată de zborul Lisabona-București, care a fost anulat, ceea ce a condus la o situație de panică pentru 200 de români. Oamenii au rămas blocați pe aeroportul din Lisabona, au dormit pe jos, efectiv, și au ajuns la capătul răbdării, pentru că reprezentanții companiei nu au reușit să găsească o soluție în acest caz.
„Suntem în aeroportul din Lisabona. După cum vedeţi, aceasta este coada la îmbarcare, cea de-a 4-a îmbarcare pe care o avem către Bucureşti. Aseară foarte mulţi români au dormit în aeroport pentru că nu au avut locuri de cazare”, a declarat Oana Ioniţă, unul dintre pasageri, conform observatornews.ro.
Românca a precizat că modul în care au fost tratați pasagerii este unul inimaginabil.
„Am intrat la poartă, ne-au ţinut ca pe nişte refugiaţi în picioare 2 ore şi jumătate. Cu femei bătrâne, cu copii mici. Pe la 11, ne-au spus că zborul a fost anulat. Am fost să ne luăm bagajele de cală. Eu am plecat într-un final. Mi-am făcut rezervare pe Booking la un hotel din apropiere pe care l-am găsit destul de greu”, a mai precizat Oana Ioniță.
Citește și Dezastrul găsit de ANPC după un control făcut la centrele de bătrâni din Ilfov. Unul dintre centre …
Pentru astfel de situații, în care zborul este anulat și programat pentru a doua zi, în mod normal, pasagerii trebuie să primească atât cazare, cât și transport până la hotel, totul pe cheltuiala companiei de zbor.
„Dacă zborul întârzie şi decolează următoarea zi, pasagerul trebuie să primească din partea companiei cazare la hotel, inclusiv transport de la hotel către aeroport, precum şi un voucher pentru masă şi băuturi răcoritoare”, a explicat Traian Bădulescu.
Cauza pentru care s-a ajuns la acestă situație a fost una de natură tehnică: aeronava a avut radarul de vreme stricat. În cele din urmă, zborul de la Lisabona va ajunge la București, dar cu escală la Roma.