În ultima zi a lunii octombrie, luni, în prezența ministrului Daea, Casa de Comerț Unirea a livrat către magazinele PENNY nu mai puțin de 19.200 de produse prevăzute în noul acord.
Este vorba despre 1.000 cutii (de 500 g) prune uscate de Leleasca (produs tradițional), 7.800 borcane cu dulceața de dovleac, 4.000 borcane cu dulceața de gutui, 4.000 borcane cu pasta de măceșe și 2.400 borcane fasole boabe în saramură pentru a fi introduse în circuitul comercial, se arată într-un comunicat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) remis, marți, redacției AgroTV.
„Iată că se diversifică gama de produse preluate de la producătorii din România și îmi exprim satisfacția că, prin eforturile conducerii Casei de Comerț Unirea, cât mai mulți retaileri răspund inițiativei noastre și se alătură demersurilor făcute pentru susținerea producției autohtone. Este o muncă depusă în beneficiul tuturor, producătorii nu mai au grija desfacerii produselor obținute, iar consumatorii au la dispoziție marfă de calitate, chiar pe rafturile marilor rețele comerciale”, a declarat ministrul Petre Daea.Daea,Casa de Comerț Unirea
Conform sursei citate, Daniel Gross, CEO PENNY România, a mai transmis în acest context că unul dintre scopurile principale ale companiei este de a crește crește numărul de produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate tot în țara noastră.
„Am numit acest obiectiv 3RO (Triplu RO), un concept care duce produsele românești la un alt nivel, unul în care vorbim despre produse locale pentru care tot fluxul de producție se desfășoară pe teritoriul României. Parteneriatul cu Casa de Comerț Agroalimentar Unirea este doar un exemplu pentru îndeplinirea acestui obiectiv – aducem în magazine produse de la fermierii români, încurajând producția locală și creând valoare în comunitate”, a explicat Daniel Gross.Daea,Casa de Comerț Unirea
De altfel, conform reprezentanților MADR, livrările de produse agroalimentare vor continua în perioada următoare. În acest sens, Casa de Comerț Unirea va avea negocieri și cu alte lanțuri de magazine din România pentru a încheia contracte de colaborare, în beneficiul tuturor actorilor implicați.
Te-ar mai putea interesa și: A fost aprobat încă un an de ajutor pe timp de criză pentru fermieri. Cine poate primi între 250.000 și 300.000 de euro/fermă