De-a lungul celor 10 ani, Berăria H din București și-a crescut în mod constant traficul și încasările, atât pe segmentul de food & bar, cât și pe cel de concerte / bilete, cu excepția anilor cu restricții din cauza pandemiei. În ultimele 12 luni, traficul a fost de peste 700.000 de oaspeți, iar vânzările generate de locație au depășit în 2023, pentru prima dată, pragul de 15 milioane de euro. Cu această ocazie, proprietarii ei au anunțat că vor să deschidă o nouă locație în țară în care vor investi 40 de milioane de euro.
„Berăria H a achiziționat restaurantul Shorley din capitală (atât clădirea, cât și dreptul de utilizare a mărcii). Restaurantul Shorley, unul dintre primele deschise în București în anii ’90, a devenit un reper pentru studențimea din ’90 – 2000 și a atras numeroase celebrități, precum Florin Piersic sau Peter Imre”, se arată într-un comunicat de presă, citat de wall-street.ro.
Citeşte şi: Tichete de masă 2024. Valoarea bonurilor de masă creşte din octombrie 2024
Berăria H a câștigat deja o licitație pentru un teren cu o suprafață de peste 30.000 mp în Iaşi. „Plănuim un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iași, va include diverse funcțiuni comerciale din sfera divertismentului și a ieșirilor în oraș, creând un nucleu dinamic al vieții sociale pentru comunitate. Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiție totală estimată la peste 40 de milioane de euro”, a declarat Vlad Dumitru, Manager General Berăria H.
De asemenea, compania poartă discuții și pentru locații în alte două orașe din România.