Black Friday la Auchan România. Hipermarketul mizează pe online cu reduceri la peste 1.500 de produse și estimează vânzări duble în magazinul virtual reflectând o tendință consolidată a consumatorilor de a opta pentru cumpărăturile digitale, în special datorită comodității mediului online și a varietății ofertelor disponibile.
Categoriile vizate de campania Black Friday, atât în online cât și în magazinele fizice, sunt produsele alimentare, gourmet, cafea și băuturi, produse de îngrijire și pentru curățenie, jucării, produse pentru bebeluși și articole pentru copii, produse pentru animalele de companie, decorațiuni și articole pentru casă, până la electronice și electrocasnice, precum televizoare, laptopuri, frigidere clasice sau side-by-side.
De asemenea, retailerul oferă extra-beneficii posesorilor cardului MyCLUB Auchan care primesc 50% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la achiziționarea brazilor artificiali și a instalațiilor marca Actuel, precum și la toată gama de jucării, pe auchan.ro, dar și de alte reduceri la mai multe produse surpriză.
Auchan România are în portofoliu peste 440 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 404 magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care aproape 400 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.
Auchan Discount, brandul sub care retailerul francez Auchan a ales să opereze pe teritoriul țării noastre încă din primăvară va lua o nouă decizie cu privire la expansiunea a două mari magazine.
Este vorba despre două unități cu prețuri mici din Ploiești și Timișoara. Auchan Discount va fi decis până la finele acestui an, au declarat oficialii companiei care spun că este nevoie de timp pentru a testa modelul, unul nou pentru tot grupul de retail.
În acest context, chiar dacă conceptul va ajunge, sau nu, să fie extins, cele două magazine pilot vor modela și conceptele aplicate de companie în celelalte tipuri de magazine de mari dimensiuni. Momentan, pentru retailer, discountul „nu este ținta”.
„Testăm un nou concept de magazin tip discount, dar nu aceasta este ținta noastră. Ni s-a părut o zonă interesantă și, în acest context inflaționist, am vrut să venim cu un răspuns și în zona aceasta unde populația câștigă mai puțin. Încercăm să învățăm de acolo mai multe lucruri pe care le vom aplica mai apoi și în celelalte magazine mari. (…)
Este un concept pe care îl testam pentru a configura un model cu care să mergem mai departe. Până la sfârșitul anului vom lua o decizie în acest sens. Am dorit să ne luăm timp pentru că este ceva complet nou pentru grupul Auchan, în general. Noi ( grupul Auchan – n.red.) am creat hypermarketul în Europa și am continuat pe acest model. Discountul este un concept nou pentru noi”, a explicat Laurențiu Furtună, Director Concept Auchan.