Bolt s-a angajat să susțină cât mai multe femei să obțină permisul de conducere prin programul internațional în valoare de 2,5 milioane de euro. Compania susține mai multe ONG-uri de profil și se implică activ, astfel având ca scop aducerea a cât mai multor femei la volan, a anunțat wall-street.ro.
Firma își dorește foarte mult să reușească ce și-a propus că a decis să subvenționeze și parcursul prin școlile de șofer al femeilor.
În România, Bolt a lansat anul trecut categoria Women for Women, care a dus la o creștere cu 30% a numărului de femei șofer pe platformă și cu 60% a numărului de curse efectuate de acestea. Acum, campania internațională „Women at the Wheel” („Femei la volan”) se adresează femeilor, un segment slab reprezentat în domeniul mobilității. În prezent, doar 7,2% dintre femei iau în considerare opțiunea de a deveni conducătoare auto pe o platformă de ride-hailing, cu toate că nouă din zece dintre acestea spun că au observat o creștere semnificativă a costului vieții în ultimele 12 luni.
„Există mai multe domenii în care numărul femeilor este redus, comparativ cu cel al bărbaților, însă cel al mobilității este unul în care această diferență este foarte vizibilă. Anul trecut, prin introducerea categoriei Women for Women și a parteneriatului local cu Centrului FILIA, Bolt s-a angajat să ofere mai multă susținere femeilor și să echilibreze acest raport. Motivele pentru care femeile nu iau în considerare un astfel de job sunt variate, iar noua campanie adresează astfel de prejudecăți și încurajează accesul femeilor la muncă flexibilă și independentă, atât pe platforma noastră, cât și pe alte platforme de ride-hailing”, a spus Cristian Sălceanu, Country Manager Ride-hailing, Bolt România.
Conform unui studiu Bolt la care au participat 2.000 de femei din Europa și Africa, 89% dintre respondente au declarat că au observat o creștere a costului vieții în ultimul an. În același timp, cu toate că 93% dintre acestea spun că au căutat noi căi de a câștiga un venit în plus, doar 7,2% recunosc că au luat în considerare un job pe o platformă de ride-hailing. Studiul mai arată că a fi conducător auto este perceput ca fiind un loc de muncă destinat mai mult bărbaților, una din patru participante (25%) spunând că nu s-a gândit că este o activitate potrivită pentru o femeie.
Alte articole: Discriminarea între șoferii de taxi și cei de la Uber sau Bolt continuă și în 2022. Ce decizie au luat deputații