- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Brandul românesc de parfumerie se extinde! Țara unde urmează să se deschidă mai multe magazine

27 Mar, 10:04 • Constantin Cristina
Testament Collection, brandul românesc de parfumerie, a fost achiziționat în proporție de 50%, de retailerii britanici Opatra London și Amory și urmează să se extindă și mai mult.
Brandul românesc de parfumerie se extinde! Țara unde urmează să se deschidă mai multe magazine

Brandul românesc, Testament Colection, este fondat de românul Bogdan Vlad în vârstă de 35 de ani. Compania este acum achiziționată peste jumătate, de retailerii britanici Opatra London și Amory, a informat profit.ro.

Testament Collection urmează să se extindă. Mai multe magazine vor fi deschise în Regatul Unit, a anunțat Agerpres.

Citește și: Infertilitate din cauza unor parfumuri! Ce substanțe interzise conțineau produsele cosmetice. Au fost scoase de pe piață

Parfumeria românească și-a ocupat rapid locul pe piața de consum, fiind recunoscut de lumea întreagă. Este disponibil acum și în Dubai, Osaka, Paris etc. Brandul s-a remarcat prin produsele de calitate, ajungând recent la o cifră de afaceri uimitoare, mai exact de 3 milioane de euro.

Testament Collection, brand românesc
Testament Collection, brand românesc

Testament Collection, brand românesc, se extinde

Odată cu extinderea în Regatul Unit, Testament Collection intenționează să lanseze trei noi colecții. Două dintre ele vor fi destinate casei, dezvoltând astfel o nouă direcție în strategia de vânzare, a dezvăluit comunicate.wall-street.ro.

De-a lungul carierei, brandul a fost prezent la nenumărate târguri și expoziții care au ajutat la creșterea notorietății brandului. Chiar dacă România reprezintă un procent mic din comunitatea brandului, compania nu se lasă și continuă să-și atingă scopul de a îmbunătății experiența de shopping a clienților din România și din întreaga lume.

Bogdan Vlad, fondatorul companiei, a reușit să își facă simțită prezența în doar câțiva ani de existență și este convins că urmează să aibă creșteri mai mari în viitorul apropiat.

Alte articole: Elon Musk a lansat un parfum pe care îl prezintă ca „Esența dorinței respingătoare”. 10.000 de unități s-au vândut în prima zi de la lansare

Urmărește Daily Business pe Google News