Brico Dépôt intră, așadar, în portofoliul Altex România, tranzacția urmând a se finaliza în prima parte a anului 2025, anunță compania Kingfisher plc într-un comunicat
Brico Dépôt România își va continua activitatea în mod obișnuit pe parcursul acestei tranziții, astfel încât clienții, angajații și partenerii să nu fie afectați. Dan Ostahie, CEO Altex România, a dat asigurări că membrii echipei proaspăt integrate de Altex „vor beneficia de oportunități de dezvoltare profesională și de un mediu de lucru stimulant”, iar clienții vor beneficia de „o experiență de cumpărare coerentă și plăcută”.
Citeste si Altex dă lovitura! Noua strategie care va schimba complet piața electrocasnicelor!
„Altex România, liderul pieței de electro-IT, anunță cu entuziasm achiziția rețelei de magazine Brico Dépôt. Acesta este un moment important pentru toți cei implicați, iar acest prim pas ne deschide noi orizonturi de dezvoltare și oportunități pe piața de bricolaj din România. Obiectivul nostru principal este să continuăm să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate, având clientul în centrul atenției. Strategia noastră de creștere se bazează pe un model omnichannel, asigurând o experiență de cumpărare coerentă și plăcută pentru clienți, indiferent de canalul de vânzare ales.
Doresc să transmit un mesaj de încredere tuturor clienților, angajaților și partenerilor Brico Dépôt. Suntem dedicați dezvoltării acestei activități, aducând inovație și eficiență în fiecare aspect al afacerii. Fiecare membru al echipei noastre va beneficia de oportunități de dezvoltare profesională și de un mediu de lucru stimulant, care pune accent pe colaborare și excelență.
Altex România este încrezătoare în viitorul companiei Brico Dépôt și este hotărâtă să continue să servească comunitatea cu produse și servicii de înaltă calitate”, a declarat Dan Ostahie, CEO Altex România, potrivit comunicatului menționat anterior.
Brico Dépôt a intrat pe piața din România în 2013, când Kingfisher a achiziționat Bricostore. În 2017, compania a cumpărat și lanțul de magazine Praktiker.
În prezent, Brico Dépôt operează 31 de magazine în 24 de orașe, având peste 2.000 de angajați.
Compania internațională are peste 1.900 de magazine în opt țări din Europa, sub branduri de retail precum Screwfix, B&Q, Castorama, Brico Dépôt, TradePoint și Koçtaș și oferă produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței consumatorilor și profesioniștilor, atât în magazine, cât și prin intermediul canalelor de comerț electronic www.kingfisher.com.