Retailerul internaţional de îmbrăcăminte Primark, devenit faimos pentru prețurile foarte accesibile, a deschis joi primul magazin din România în centrul comercial ParkLake din Bucureşti. Oamenii au stat cu orele la rândurile care s-au întins pe două etaje ale mallului.
Alte articole: Un cuplu de români a plătit prețul unui apartament pentru o vacanță de Revelion: 70.000 de euro pentru un pachet de 10 zile în Asia
„Tocmai ce au deschis primul Primark din România, în Titan-București. Stau românii la cozi interminabile pe ambele nivele!”, a exclamat, pe Facebook, Nicolae L.
Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 3.700 mp, împărţită pe două etaje şi aduce clienţilor din România, în premieră, formula unică Primark ce îmbină cele mai noi tendinţe cu produse de primă necesitate. 45% din hainele retailerului sunt realizate din materiale reciclabile sau provenite din surse mai sustenabile, în creştere de la 25% cu un an în urmă.
Retailerul internaţional, care și-a propus să ajungă la 530 de magazine în întreaga lume până la sfârşitul anului 2026, întenționează să deschidă încă un magazin, în 2023, în AFI Cotroceni.
Primark este un important retailer internațional de îmbrăcăminte, având peste 70.000 de colaboratori în 14 țări – și numărul este în creștere.
„Accesibilitatea a fost întotdeauna chintesența mărcii Primark (…) strategie noastrănclude garantarea faptului că hainele noastre vor fi confecționate din materiale reciclate sau obținute din surse mai sustenabile, reducerea la jumătate a emisiilor de carbon la nivelul întregului lanț valoric și garantarea unei remunerații corecte pentru lucrătorii din lanțul de aprovizionare. Peste un sfert din îmbrăcămintea pe care o confecționăm este deja mai sustenabilă, iar clienții pot găsi aceste articole în magazin căutând inimioara albastră de pe eticheta”, arată Primark.
Primark a aderat la inițiativa WRAP Textile 2030, cel mai ambițios acord voluntar al Regatului Unit, menit să limiteze impactul hainelor și textilelor pentru casă asupra schimbărilor climatice.