Bunicii au luat cu asalt Internetul. Recent, un utilizator al platformei Reddit s-a plâns de faptul că bunica lui își petrece timpul urmărind diferite canale de pe Youtube și caută soluții pentru un conținut de calitate.
„Sunt în căutare de canale Youtube în română cu conținut de calitate. Nu folosesc platforma, nu caut pentru mine ci pentru… bunica. Mai nou, nu se mai uită la prostiile de la televizor, ci doar pe telefon la Youtube și acolo tot numai la prostii, ceea ce generează propuneri tot mai stupide.
Vreau să-i „fac curat”, să o abonez la canale cu conținut informativ, research/ science based, still catchy și accesibil, cu teme din zonele ei de interes si adiacente:
Întrebarea e cum pot să am grijă pentru ea, că nu pot să dau block la 200 de canale individuale. Aveti idei si recomandări?
„, este mesajul tânărului.
Internauții au venit în ajutorul tânărului că câteva recomandări punctuale, în funcțiile de domeniile cerute. „Aș recomanda Zaiafet/ Parenting copii mici: Codrin Bradea/ Starea nației/ Îmi place să mănânc. Cel mai bun vlogger de travel și culinar din România de departe/ Haihuiin2, dacă vrei să vezi cei mai vanilla oameni din lume ajunși în locuri în care tu n-o să ajungi niciodată/ Jamila Cuisine, e no 1 în preferințele româncelor din toată lumea. Indiferent de vârstă, educație sau ocupație. Fără Jamila, românii ar mânca prost!/ Canalul fizicianului Cristian Presura”, sunt doar câteva dintre sugestiile primite.
Citește și: Ce caută pe internet românii din diaspora: Rețete de sarmale, filme subtitrate, melodii Smiley
Un nou comunicat statistic ține să informeze cu privire la numărul de internauți din România: Peste opt din zece (82,1%) gospodării din România aveau acces la Internet în acest an, în creştere cu 1,3 puncte procentuale faţă de datele din 2021, conform Institutului Naţional de Statistică (INS).
Proporţia persoanelor cu vârste între 16 şi 74 ani care au folosit vreodată Internetul a fost de 89,7%, cu 1,1 puncte procentuale mai mult raportat la anul precedent, din care 95,4% în ultimele trei luni, în creştere cu 1,1 puncte procentuale, de la an la an (95,4% faţă de 94,3%).
În 2022, din toate gospodăriile înregistrate în România, 88,6% sunt conectate la Internet în mediul urban, în creştere cu 14,9 puncte procentuale, faţă de ponderea de 73,7% a gospodăriilor din mediul rural.