De aici și până la un business de succes nu a mai fost decât un pas. Afaceriștii s-au concentrat pe producția și comercializarea de alimente sănătoase și autentice, în special carne de vită Angus. Acest sortiment de carne de vită este foarte fraged și suculent, fiind și gustos, și ușor de preparat.
Cu carnea Angus, soții Păstrăv au reușit să cucerească piața din Capitală. Așa s-a născut afacerea Băcănia Boierească, bazată pe comercializarea de produse tradiționale și organice, scrie Playtech
Afacerea cu produse tradiționale începuse să se întrezărească de prin anii 2010-2011, în perioada în care li s-a născut primul copil. La început, cei doi au improvizat o carmangerie în demisolul pensiunii familiale, apoi s-au gândit să se extindă. Nu aveau fonduri suficiente, așa că au luat în calcul să solicite fonduri europene.
Cu bani de la UE, familia Păstrăv și-a construit un lanț complet de producție, iar azi, potrivit estimărilor, cifra de afaceri a Băcăniei a ajuns la aproximativ 7,5 milioane de lei, mai mare cu aproximativ 20% față de anul anterior.
În prezent, în băcăniile familiei se comercializează un produs unic în România, salamul de vită Angus, care este în proces de certificare ca produs tradițional.
Azi, Georgiana și Cosmin se bucură de un succes neașteptat. Produsele lor sunt foarte apreciate în Capitală, bucureștenii fiind dispuși să plătească oricât pe produse de calitate. Recent, au deschis un magazin în Piața Dorobanți, o zonă exclusivistă a Capitalei. La rândul lor, încearcă să întindă o mână de ajutor celor aflați la început de drum sau celor care nu au o piață de desfacere.
„Am adus cu noi și alți mici producători din Bucovina, cărora le oferim un loc unde să-și etaleze munca de zi cu zi în speranța că facem o schimbare pe o piață suprasaturată de produse de import”, spune Cosmin, potrivit sursei menționate mai sus.