- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Doi suceveni au dat lovitura cu un business bazat pe consumul de alimente sănătoase. Cum au reușit Georgiana și Cosmin să transforme un proiect personal într-o afacere de succes

09 Oct, 14:04 • Stefan Simion
Pasiunea pentru consumul de mâncare sănătoasă s-a transformat într-un business de succes pentru Georgiana și Cosmin Păstrăv, doi tineri din Bucovina care, în prezent, dețin brandul Băcănia Boierească. De fapt, totul a început după nașterea primului copil, căruia au vrut să-i ofere produse naturale. În acest scop, au început să crească vaci și găini în ferma proprie.
Doi suceveni au dat lovitura cu un business bazat pe consumul de alimente sănătoase. Cum au reușit Georgiana și Cosmin să transforme un proiect personal într-o afacere de succes

De aici și până la un business de succes nu a mai fost decât un pas. Afaceriștii s-au concentrat pe producția și comercializarea de alimente sănătoase și autentice, în special carne de vită Angus. Acest sortiment de carne de vită este foarte fraged și suculent, fiind și gustos, și ușor de preparat.

Cu carnea Angus, soții Păstrăv au reușit să cucerească piața din Capitală. Așa s-a născut afacerea Băcănia Boierească, bazată pe comercializarea de produse tradiționale și organice, scrie Playtech

Business de succes bazat pe consumul de alimente sănătoase

Afacerea cu produse tradiționale începuse să se întrezărească de prin anii 2010-2011, în perioada în care li s-a născut primul copil. La început, cei doi au improvizat o carmangerie în demisolul pensiunii familiale, apoi s-au gândit să se extindă. Nu aveau fonduri suficiente, așa că au luat în calcul să solicite fonduri europene.

business

Cu bani de la UE, familia Păstrăv și-a construit un lanț complet de producție, iar azi, potrivit estimărilor, cifra de afaceri a Băcăniei a ajuns la aproximativ 7,5 milioane de lei, mai mare cu aproximativ 20% față de anul anterior.

Citeste si Cât costă un kilogram de alune bio. Afacerea de succes cu care Dan, un român revenit în țară după 13 ani de muncă în străinătate, a dat lovitura în România

În prezent, în băcăniile familiei se comercializează un produs unic în România, salamul de vită Angus, care este în proces de certificare ca produs tradițional.

Patronii Băcăniei Boierești întind o mână de ajutor și altor mici producători din Bucovina

Azi, Georgiana și Cosmin se bucură de un succes neașteptat. Produsele lor sunt foarte apreciate în Capitală, bucureștenii fiind dispuși să plătească oricât pe produse de calitate. Recent, au deschis un magazin în Piața Dorobanți, o zonă exclusivistă a Capitalei. La rândul lor, încearcă să întindă o mână de ajutor celor aflați la început de drum sau celor care nu au o piață de desfacere.

„Am adus cu noi și alți mici producători din Bucovina, cărora le oferim un loc unde să-și etaleze munca de zi cu zi în speranța că facem o schimbare pe o piață suprasaturată de produse de import”, spune Cosmin, potrivit sursei menționate mai sus.

Citeste si Lucrează doar 20 de minute pe zi și are conturile pline. Afacerea cu care o tânără de 24 de ani a dat lovitura

Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult