- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Canicula a crescut vânzările de sticle de apă minerală. Câtă apă îmbuteliată consumă un român, în medie, pe an?

29 Jul, 20:00 • Bugiu ⁠Ana Maria
Au crescut vânzările la sticlele de apă minerală cu mai bine de 10%. Canicula este principalul motiv.
Canicula a crescut vânzările de sticle de apă minerală. Câtă apă îmbuteliată consumă un român, în medie, pe an?

Canicula a avut diverse efecte asupra pieței din România, de data aceasta influențând și vânzările de sticle de apă minerală, potrivit zf.ro.  Anual, un român consumă peste 106 litri de apă îmbuteliată, conform Global Data. Din această cantitate, 75% reprezintă apa minerală naturală.

Te-ar putea interesa și: Pericolul din apa minerală! Descoperirea șocantă a unei mari companii din industrie – 2 milioane de sticle au fost distruse imediat

foto: apă minerală

Majorări cu aproape 5% la vânzările de sticlele de apă minerală Tușnad

Reprezentanţii Apemin Tuşnad spun că anul acesta numărul de bucăţi vândute la începutul verii a avansat cu 4,6%. Fabrica, construită în anul 1973, în localitatea Tuşnadu Nou, susține că majorarea este influențată de caniculă. Au crescut vân­zările de apă, atât în magazine, cât şi la terase. Chiar dacă vara este cel mai important anotimp în ceea ce privește fabricarea de apă minerală, luna iunie și începutul lunii iulie au avut vânzări mult mai mari decât vânzările din aceeași perioadă a anului trecut, spun producătorii.

„Vânzările de ape mine­rale din portofoliul companiei în iunie 2024 faţă de iunie 2023 au înregistrat o creştere de două cifre astfel: Borsec peste 10%, şi rezultate spectacu­loase înregistrate de apa minerală naturală Stânceni cu o creştere de peste 35%“, spune Mihaela Drăghici, PR manager în cadrul Romaqua Group, cel mai important îm­buteliator de ape minerale.

Ea adaugă că majorări de vânzări au cunoscut şi alte branduri din portofoliul com­paniei, precum Albacher (peste 17%) şi Giusto, care a înregistrat creșteri cu peste 10%.

„Am făcut faţă cererii mai mari printr-un efort conside­rabil din punct de vedere logistic, dar şi prin stocuri create din timp, producţia lucrând la foc continuu de mai mult de două luni“, a punctat Mihaela Drăghici.

Te-ar putea interesa și: Statul roman vrea sa-si lanseze un brand de apa plata si minerala! Anul viitor Societatea Apelor Minerale vrea sa intre in competitie cu Dorna si Borsec!