Campania „Oradea cu Drag” se desfășoară pentru al patrulea an consecutiv și e valabilă în perioada 1 martie – 31 decembrie 2023, a tranamis Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR).
Turiștii care se cazează la una dintre unitățile de cazare partenere, 17 la număr în momentul de față, pentru cel puțin două nopți consecutive, beneficiază de acces gratuit la cinci obiective turistice și la cinci muzee din oraș. Mai mult, vor avea parte de transport public pentru 24 de ore și reduceri atractive la cafenele și restaurante partenere din Oradea.
Citește și Orașul din România care a ajuns rapid pe locul II la poluare! Nu este nici Cluj și nici București
„Am demarat, în acest an, cât mai repede campania – în alţi ani am început-o în aprilie, în primul an chiar în vară – pentru a răspunde cererilor din partea hotelierilor. Este o campanie care a început dintr-o nevoie în perioada pandemiei în care am dorit să creştem atractivitatea destinaţiei Oradea prin cât mai multe beneficii oferite turiştilor.
Dacă în primul an am avut undeva la 900 de turişti înscrişi, la ediţia de anul trecut, a treia, am avut aproape 4.000. De asemenea, şi numărul de hoteluri şi cafenele partenere a crescut de la an la an şi mă bucur că tot mai multe unităţi de cazare au înţeles importanţa acestor beneficii şi le-au integrat în pachete proprii, astfel încât să fie cât mai atractive pentru turişti”, a declarat marţi, 1 martie, pentru Agerpres, directorul APTOR, Alexandru Chira.
De la lansarea campaniei și până la final de an se mai pot înscrie în acest proiect și alte cafenele, restaurante și unități de cazare din Oradea.
Cei care vor să intre în acest proiect se pot înregistra pe site-ul www.oradealifenouveau.ro, care asigură o comunicare transparentă între furnizorii de servicii şi oferă conectivitate directă între unităţile de cazare, muzee şi reţeaua de transport public (OTL). Aplicația nu e destinată utilizării turiștilor. Odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi un mesaj care conţine codul unic şi un cod QR. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei.
Odată ce e generat, codul poate fi folosit doar o dată și nu poate fi transferat. Gratuitatea de 24 de ore pentru reţeaua de transport public din Oradea se va putea activa de către turişti prin trimiterea unui SMS la un număr special OTL. Controlorii OTL, în caz de verificare, vor avea posibilitatea să verifice valabilitatea codului unic prezentat de către turişti.
Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, s-a ocupat de derularea campaniei „Oradea cu drag”. Partenerii sunt societatea comercială OTL S.A., Fundaţia de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage), Muzeul Ţării Crişurilor Oradea – Complex Muzeal şi unităţile din industria ospitalităţii.