Cargus implementează un nou serviciu în întreaga rețea națională, cu ajutorul cărora coletele nedorite pot fi returnate mai rapid și ieftin. Mai mult decât atât, procedura este una avantajoasă și pentru magazine, având în vedere că ele vor putea controla în timp real întregul proces și condițiile de retur, anunță wall-street.ro.
Cargus SHIP&GO este serviciul care le permite clienților să returneze mai repede și ieftin produsele nedorite. Înapoierea coletelor poate fi personalizată la nivelul fiecărui AWB, în ceea ce privește perioada de expirare, adăugarea unei etichete specifice, modalitatea de retur și adresa, printre multe altele. Serviciul poate fi folosit integrat, indiferent de platforma de e-Commerce folosită de client.
Oana Mandicescu precizează că anumite studii arată că vânzările pot crește cu 4 ori mai mult din momentul în care consumatorii beneficiază de retur gratuit. Chief Sales Officer Cargus menționează că serviciul este unul important, având în vedere că poate crește încrederea oamenilor într-un business.
Te-ar putea interesa și următorul subiect: Sumă record cheltuită de români pe cumpărături online în 2022. Aproape 80% dintre români a făcut cel puţin o comandă
„Fără îndoială serviciul de retur este foarte important pentru consumatori, atunci când decid să cumpere un produs online.
Valoarea adăugată a serviciului de retur oferit de Cargus crește încrederea clienților într-un business online și reprezintă un avantaj competitiv pentru comercianți. (…)
Studiile arată că un retur gratuit poate crește chiar și de 4 ori numărul comenzilor plasate de cumpărători”, spune Mandicescu.
Coletele nedorite pot fi returnate în oricare dintre cele 2.700 puncte SHIP&GO din rețeaua Cargus. Există trei opțiuni de returnare a coletului:
Serviciul prin locațiile SHIP&GO este cu până la 70% mai ieftin, comparativ cu cel la adresă. Opțiunea oferită de Cargus le permite clienților să trimită înapoi coletele nedorite în mai puțin de un minut. Mai mult decât atât, beneficiul prezentat are o valabilitate maximă de 180 zile.
Citește și despre următorul subiect: Românii au cheltuit 6,3 miliarde de euro pe cumpărături online în 2022. 66% din utilizatorii de internet din România au plasat cel puțin o comandă