Carmolimp, businessul familiei Șoneriu din Brașov, a înregistrat un succes semnificativ cu noua sa gamă de produse gătite, ajungând la vânzări de 400.000 de euro în doar 30 de zile de la lansare. Această performanță depășește cu mult investiția inițială de 300.000 de euro în fabrica pe care o deținea deja compania, demonstrând o cerere ridicată pe piață. În urma acestui succes, Carmolimp a anunțat intenția de a-și crește capacitatea de producție pentru a face față cererii în creștere, notează Economica.
Lansarea gamei destinate restaurantelor a reprezentat o mișcare strategică importantă pentru Carmolimp, contribuind la creșterea veniturilor lunare cu 100.000 de euro peste investiția inițială. Jumătate din aceste venituri provin de la restaurante și hoteluri de pe litoral, ceea ce subliniază atractivitatea și utilitatea produselor gătite oferite de companie. Mai mult, compania a reușit să depășească estimările inițiale cu șapte luni, demonstrând o adaptabilitate și o capacitate de execuție remarcabile.
Directorul General al Carmolimp, Valentin Șoneriu, a declarat că investițiile în mărirea capacităților de producție sunt în plină desfășurare, pentru a ține pasul cu cererea crescută. De asemenea, compania intenționează să extindă gama de produse cu alte 10 feluri suplimentare începând cu 20 iulie. Investițiile nu se opresc doar la extinderea producției, ci includ și angajări pe posturi importante precum director de marketing și ingineri, pentru a susține creșterea rapidă a companiei.
Te-ar pute interesa și: Firma care te ajută să-ți deschizi un restaurant fără bucătari. Vinde ciorba de legume și cu 60% mai puțin decât media pieței
Produsele Carmolimp sunt livrate în ambalaje de unică folosință și gătite proaspăt, utilizând tehnologie de ultimă generație. Acestea sunt distribuite în cantități de sute de tone din fabrica din Brașov către diverse locații din țară. În viitorul apropiat, compania va începe livrările către Oradea și Galați, iar o nouă platformă de vânzări online, zizam.com, va fi lansată pentru a facilita achiziția produselor Carmolimp.
După o investiție de peste 300.000 de euro și un proces de cercetare de mai bine de 7 ani, Carmolimp a introdus pe piață 10 sortimente de ciorbă și peste 40 de sortimente de mâncare gătită destinate industriei HoReCa. Aceste produse au un termen de valabilitate de 21 de zile, fără a folosi conservanți, ceea ce oferă avantajul economisirii timpului și resurselor pentru proprietarii de restaurante, permițând totodată reducerea prețurilor cu până la 60%.
Această performanță solidă și planurile ambițioase de extindere subliniază angajamentul Carmolimp de a deveni un lider de piață în sectorul produselor gătite și de a oferi soluții inovatoare și eficiente pentru industria ospitalității din România.
Te-ar putea interesa și: Record pe litoral în minivacanța de Rusalii! Turiștii au luat cu asalt restaurantele de la malul mării: „A fost cel mai bun weekend din istorie”