Cel mai mare producător de carne din România iese din supermarketuri. De 20 de ani, Comtim a colaborat exclusiv cu marile lanțuri de supermarketuri, unde și-a vândut produsele din carne de porc. După un proces de rebranding derulat anul trecut, compania a decis să lanseze o rețea de magazine proprii, prin care să ofere direct consumatorilor carne de calitate, fără adaosul comercial impus de intermediari.
Comtim vinde anual peste 900.000 de porci, iar carnea este foarte căutată, atât de supermarketuri, cât și de clienți. Chiar dacă parteneriatele cu marile magazine au fost profitabile, firma a ales să le ofere cumpărătorilor o alternativă mai accesibilă și mai apropiată de sursă.
Comtim are o cifră de afaceri impresionantă, de aproximativ 1,4 miliarde de lei, și ste lider pe piața cărnii de porc din România, scrie ziare.com.
„Comtim este un brand autentic 100% românesc, recunoscut la nivel local şi național cu produse din carne de porc provenite „Din tradiția familiei tale”. Carnea de porc Comtim, 100% românească, produsă de Smithfield România în Banat, continuă o tradiție unică și rămâne sursa de „Hrană bună. În mod responsabil.
Oferim consumatorilor ocazia de a alege dintr-o gamă largă de produse delicioase: Salamuri, Cârnaţi, Specialități, Crenvuşti, Parizer, Afumături, Prospături, Crud-Uscate, Mici. Produsele noastre sunt atât de delicioase, că pot sta la loc de cinste pe oricare masă!”, reiese de pe site-ul companiei.
Citește și Mezeluri fără vină! Cele mai sănătoase variante, delicioase și fără chimicale periculoase