Carrefour România anunță o evoluție un importantă pe piața retailerilor din țară prin anunțul încheierii unui parteneriat strategic cu Tazz, singura platformă românească de livrare rapidă. Această colaborare nu numai că aduce beneficii pentru consumatori, oferindu-le acces la o gamă vastă de produse, dar și pentru cele două companii, după cum explică reprezentanții lanțului de supermarketuri, citați de Bugetul.ro.
Lansat în luna ianuarie sub formă de plan pilot, noul serviciu oferă utilizatorilor platformei Tazz oportunitatea de a accesa cea mai variată gamă de produse disponibile în aplicație, direct din hipermarketurile Carrefour. Cu peste 20.000 de articole alimentare și non-alimentare disponibile în fiecare hipermarket, consumatorii pot alege dintr-o selecție extinsă de produse, inclusiv legume și fructe proaspete, produse lactate, băuturi, produse cosmetice și multe altele.
Un aspect distinctiv al acestui parteneriat constă în accentul pus pe produsele proaspete și de proveniență locală. Utilizatorii Tazz vor avea acum acces la cea mai bogată selecție de produse proaspete și ultra-proaspete, incluzând fructe și legume românești de la mărci proprii precum Drag de România sau Carrefour La Piață. Acest aspect subliniază angajamentul ambelor companii pentru promovarea producției locale și a sustenabilității.
Te-ar putea interesa și: Prețurile într-un Carrefour din Turcia, la jumătate față de cele din România. Ce a cumpărat o româncă aflată în această țară de 100 de lei
O altă caracteristică valoroasă a acestui parteneriat este viteza și eficiența livrărilor. Cu o promisiune de a livra produsele în mai puțin de 60 de minute de la plasarea comenzii, Carrefour și Tazz demonstrează angajamentul lor pentru oferirea unei experiențe de cumpărături online senzaționale, cu un accent deosebit pe satisfacția și comoditatea clienților.
„Începutul anului 2024 marchează un moment de importanță strategică pentru noi, mai exact un nou parteneriat în zona de e-commerce cu livrare la domiciliu, adăugând în portofoliul nostru platforma Tazz. Suntem un retailer centrat pe client, iar asta ne determină să venim constant cu soluții adaptate nevoilor moderne de consum.
Prin extinderea prezenței noastre digitale în aplicația Tazz, ne dorim să le oferim românilor multiple posibilități de cumpărare la doar un click distanță. Colaborarea cu Tazz reprezintă o nouă oportunitate de a ne consolida poziția pe piața de e-commerce în categoria grocery și reflectă principalele axe strategice ale companiei noastre – proximitate, calitate, accesibilitate”, a subliniat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.
În prima fază a acestei colaborări, 39 de magazine din 24 de orașe vor beneficia de serviciul de livrare rapidă. Printre aceste orașe se numără București, Cluj, Timișoara, Brașov, și altele, acoperind astfel o gamă largă de consumatori din întreaga țară.