Creșterea veniturilor vine de pe urma performanței mai bine a magazinelor, a optimizării costurilor de integrare mai mari decât se anticipa, a anunțat, luni, Carrefour.
Grupul intenționează să pună hipermarketurile Cora sub sigla Carrefour înainte de finalul acestui an, în timp ce produsele marcă personală vor fi disponibile atât la Cora cât și la Match din septembrie 2024.
„În urma achiziţiei siglelor Cora şi Match, Carrefour a desfăşurat cea mai mare operaţiune a sa din Franţa din ultimii peste 20 de ani şi îşi consolidează poziţia de lider în distribuţia de alimente pe piaţa sa internă. Această operaţie consolidează poziţia Carrefour pe piaţa franceză, cu 60 de hipermarketuri Cora şi 115 supermarketuri Match, aflate în special în regiunile Grand East şi Nord din Franţa, unde Carrefour a avut din punct de vedere istoric o prezenţă redusă”, a afirmat Alexandre Bompard, președintele și directorul general al Carrefour, într-un comunicat.
Citește și: Prețul incredibil cerut de producători pe pepenii de Dăbuleni în piață: ”Măcar să scoatem ce am băgat”
Compania se așteaptă ca până în 2027 la o contribuție suplimentară la profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere și amortizare de 130 de milioane de euro (139,4 milioane de dloari) la o rată anualizată, față de un nivel previzionat oroginal de 110 milioane de euro. Costurile de integrare, distribuite în special între 2024 și 2025, ar urma să ajungă la 250 de milioane de euro, în loc de un nivel de 200 de milioane de euro anticipat inițial.
În urmă cu aproape un an, retailerul a anunţat că va achiziţiona, în numerar, magazinele din Franţa ale Cora şi Match de la rivalul Louis Delhaize, tranzacţia fiind evaluată la 1,05 miliarde de euro, scrie stiripesurse.ro.
Citește și: De unde provine, de fapt, carnea de la Mega Image. Ce conţine şi ce calitate are