Din momentul în care compania HiSky a introdus zborurile directe din București către New York, tot mai mulți români au început să călătorească spre Statele Unite ale Americii. Acum, din capitala României există zbor direct la New York. Avionul decolează de pe Aeroportul Otopeni, iar durata zborului este de 10 ore, în loc de cel puțin 14 cât ar fi cu escală. Iată ce sume bani trebuie să scoată pasagerii din buzunar pentru o astfel de călătorie, conform Cancan.ro.
De curând, a fost introdus zbor direct către New York direct din București, prin compania HiSky. Astfel, românii pot călători fără griji și fără a fi nevoie de escală, iar durata zborului este de 10 ore. Pe astfel de bilete de avion către SUA, un român a plătit aproape 4000 de lei, dus-întors. Datorită faptului că a fost zbor direct, pasagerul a vrut să profite din plin de această ocazie și să se bucure de o nouă aventură departe de casă.
Locurile la clasa economică au prețuri care pornesc de la 350 de euro. Pe de altă parte, la business, costurile sunt de 6 ori mai mari.
„Am zis să profit de ocazie pentru că este zbor direct. 3.800 de lei, cu două bagaje de cală, bagaj de mână şi loc cu spaţiu la picioare. Dus-întors”, a spus unul dintre pasageri.
Citește și: După 20 de ani, Bucureștiul are o cursă directă către New York. Cât costă un zbor între România și SUA
Locurile din avioanele către SUA nu s-au ocupat prea rapid, căci românii nu s-au îngrămădit să zboare peste Ocean. 64 de locuri din 300 s-ar fi ocupat în aeronavă, sâmbătă dimineața. Potrivit sursei, fondatorul companiei a explicat că pe timpul verii există 4 zboruri pe săptămână, însă lucrurile se vor schimba începând din iarnă.
Cu ani în urmă, TAROM opera zborurile directe București-New York. Compania românească a suferit numeroase pierderi și a încetat să mai zboare. A urmat Delta Airlines, care și-a încercat apoi norocul în 2007, când au redeschis ruta. Totul a durat doar un an.
„Atunci când noi am oprit Airbus-urile 310 de la zbor, le-am oprit într-un moment în care au fost două cosiderente majore. Produceau pierderi. Noi mai aveam şi o altă hibă. Airbus-ul 310, nu era un avion lung curier ca la carte. Se facea lung curier, dar în nişte condiţii operaţionale deosebite”, a explicat Sorin Stoicescu, expert în aviație.
Vezi și: Noi obligații pentru călătorii cu avionul. Ce nu mai au voie pasagerii în timpul zborului